تمجع بزرگ عاشورائیان ۱۲ محرم در فومن برگزار می‌شود


تمجع بزرگ عاشورائیان 12 محرم در فومن برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فومن گفت: تجمع بزرگ عاشورائیان فومن ۱۵ آبان مصادف با ۱۲ محرم در میدان ولیعصر (عج) این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فومن، حجت السلام علی‌رضا ابراهیم زاده ظهر امروز در نشست برنامه‌های عاشورا در این شهرستان، از تجمع بزرگ عاشورائیان در شهر فومن خبر داد و اظهار کرد: این تجمع 15 آبان در میدان ولیعصر (عج) ساعت 13 ظهر برگزار می‌شود.

وی، حضور مردم در عرصه‌ها را نشان از ولایت مداری دانست و افزود: مردم این شهر به پیروی از رهبری در همه  صحنه‌ها و برنامه‌های انقلابی و اسلامی حضور دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فومن، تجمع عاشورائیان را در سال گذشته در فومن برای نخستین بار ویژه خواند و گفت: امسال انتظارات بیشتری از حضور مردم در این مراسم وجود دارد.

ابراهیم‌زاده از مسئولان ادارات، نهادها، شوراها، دهیاران و هیئت‌های امنا مساجد خواست که با تعامل و وحدت و همدلی محرم امسال با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود و تصریح کرد: شهرستان فومن بیش از 190 مسجد و 50 روحانی دارد.

وی با تاکید به هیئت امنای مساجد، خاطرنشان کرد: حضور روحانیون و سخنرانی آنها در مساجد بسیار موثر است و وظیفه ساماندهی و معرفی روحانیون و مبلغ دینی بر عهده اداره تبلیغات اسلامی شهرستان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فومن با اشاره به اینکه اهتمام در برگزاری و اقامه نماز در ایام محرم  باید برای هیئت امنا حائز اهمیت باشد، افزود: باید در این ایام علاوه بر عزاداری‌ها و سحنرانی‌ها به نماز ظهر عاشورا و اقتدا به امام حسین(ع)  از مهمترین برنامه این ایام باشد.

ابراهی‌زاده اهمیت به نماز در مساجد را از مسائل مهم خواند و گفت: روز عاشورا مصادف با 13 آبان است و باید این روز توجه ویژه شود.

وی همکاری همه مردم شهر را که شهر عالم بزرگ آیت‌الله العظمی بهجت فومنی(ره) است را در تجمع بزرگ عاشورائیان خواستار شد و افزود: این روز برگ زرین برای شهر فومن است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon