تلگراف: انتخابات انگلیس به شدت در معرض تقلب قرار دارد

تلگراف: انتخابات انگلیس به شدت در معرض تقلب قرار دارد

خبرگزاری تسنیم: طبق یک گزارش منتشر شده وجود نقص در سیستم انتخاباتی انگلیس احتمال بروز خطا و تقلب گسترده در حوزه‌های انتخاباتی این کشور را به شدت افزایش داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از تلگراف، گزارش منتشر شده از سوی اندیشکده پالیسی اکسچنجز حاکی از آن است که خطر تقلب انتخابات در انگلیس را به شدت تهدید می‌کند.

به گزارش این اندیشکده این احتمال وجود دارد که در انتخابات سراسری ماه می نزدیک به 13 میلیون خطا در ثبت‌نام‌های انتخاباتی صورت گیرد. در سال 2005  نزدیک به 7 میلیون خطا در انتخابات صورت گرفت که این رقم در انتخابات سال 2011 و 2014 به ترتیب 13 و 15.5 میلیون مورد است.

مایکل پینتو دوچینسکی، تهیه کننده این گزارش  گفت: درصورتی که کمیسیون‌های انتخاباتی قادر به رفع این نواقص  در ثبت‌نام‌های انتخاباتی نباشند با وجود 12.5 تا 15 میلیون خطا دموکراسی در بریتانیا به شدت درخطر قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه گفت: درصورتی که افراد قادر به رای دادن در مناطقی باشند که در آن زندگی نمی‌کنند تعداد بالای تخلفات سیستم  انتخابات در حوزه‌های انتخاباتی پارلمانی و دولتهای محلی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

دوچینسکی همچنین گفت:  ما بارها  هشدار داده‌ایم که نباید این چالش را دست‌کم گرفت وباید به دقت و به صورت کامل از درستی ثبت‌نام‌ها اطمینان حاصل کرد، بخصوص با درنظر گرفتن این مسئله که در انتخابات پیشین بیش از 7.5 میلیون نفر به آدرس محل زندگی خود به درستی اشاره نکرده بودند.

وی در پایان گفت: ما پیش از برگزاری انتخابات تمام اتهامات را جدی گرفته و همکاری نزدیکی با پلیس و مدیران انتخاباتی خواهیم داشت.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
triboon
طبیعت