نخستین گزارش کمیته اصلاح ساختار AFC آماده ارائه به کمیته اجرایی است

نخستین گزارش کمیته اصلاح ساختار AFC آماده ارائه به کمیته اجرایی است

خبرگزاری تسنیم: کمیته اصلاح ساختار کنفدراسیون فوتبال آسیا با ریاست علی کفاشیان آماده ارائه اولین گزارش خود به AFC است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته اصلاح ساختار کنفدراسیون فوتبال آسیا سومین نشست خود را در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه این هفته در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) واقع در کوالالامپور مالزی به ریاست علی کفاشیان برگزار کرد.

در این نشست موضوعات مختلفی از جمله توافق بر نتیجه‌گیری 11 پیشنهاد آگهی قبلی تک‌منظوره کمیته ارزیابی، توصیه کمیته اجرایی AFC در موارد برنامه‌های استراتژیک، اهداف و مأموریت‌ها، دیدگاه‌ها، ارزش‌ها و برنامه‌ کاری‌‌اش مورد بحث قرار گرفت. در این جلسه همچنین اعضای شرکت‌کننده در مورد اساسنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا و آنالیز گزارش‌های خارجی و کاربرد احتمالی‌شان در AFC به بحث‌ و گفت‌و‌گو پرداختند.

علی کفاشیان، رئیس کمیته اصلاح ساختار کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت‌و‌گو با سایت رسمی AFC گفت: به زودی اولین گزارش خود را از فعالیت‌هایی که تا به اینجای سال داشته‌ایم به کمیته اجرایی این کنفدراسیون ارائه خواهیم کرد. ما پرونده‌های موجود، اصول و ویژگی‌های اساسنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا را مورد مطالعه و پس از آن مورد آزمایش قرار دادیم. به زودی گزارش‌های خود را به کمیته اجرایی AFC ارائه خواهیم داد تا مورد ملاحظه اعضای این کمیته قرار بگیرد و تصمیمات احتمالی در خصوص آن، در جلسه کمیته اجرایی در ماه نوامبر، گرفته شود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در ادامه عنوان کرد: کمیته اصلاح ساختار نیز در انتظار بازخورد و پاسخ کمیته اجرایی در خصوص گزارش ارسالی‌‌اش خواهد بود و بر اساس آن نشست بعدی‌مان را برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

کمیته اصلاح ساختار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است تا توصیه و پیشنهادات بیشتری را به AFC در راستای به روز کردن اساسنامه این نهاد بدهد و در کنارش مفاهیم پرونده‌های جدید را مورد آنالیز قرار دهد. اعضای این کمیته از اعضای کمیته اجرایی AFC مستقل هستند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon