ابوردینه: اسرائیل مسئول تنش در فلسطین و کل منطقه است

ابوردینه: اسرائیل مسئول تنش در فلسطین و کل منطقه است

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی رسمی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی که «محمود عباس» را مسئول تنش در فلسطین دانسته بود، تاکید کرد که خود این رژیم مسئول تنش در فلسطین و منطقه است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، «نبیل ابوردینه» گفت که تشدید حملات و اقدامات تحریک آمیز اسرائیل و استمرار اشغال اراضی فلسطین، علت حقیقی خشونت ها خواه در فلسطین و یا در منطقه است.

وی امروز پنج شنبه طی اظهاراتی مطبوعاتی گفت که اشغالگری رژیم صهیونیستی در سطح جهان مردود است و کشورهای جهان یکی پس از دیگری دولت فلسطین را به رسمیت می شناسند بنابر این استمرار اشغالگری، یهودی سازی قدس و تجاوزات علیه مقدسات اسلامی و مسیحی در کنار تداوم اقدامات تحریک آمیز علیه رهبران فلسطینی به خصوص محمود عباس، فضای پرتنش در فلسطین و منطقه بوجود آورده است.

وی گفت که ما به اسرائیل هشدار می دهیم که استمرار این سیاست خطرناک به تنش بیشتر منجر خواهد شد و بر این اساس باید به اشغالگری پایان داده و این تجاوزات متوقف شود زیرا ملت فلسطین گزینه های زیادی دارد و هرگز در برابر اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، ساکت نخواهد ماند.

ابوردینه همچنین تصریح کرد: اسرائیل به دنبال بهانه ای است تا از طریق تداوم محاصره نوار غزه از روند سیاسی فرار کند و یا به واسطه استمرار شهرک سازی و اقدامات تحریک آمیز یک فضای منفی ایجاد نماید.

انتهای پیام/ع
 

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان