افشارزاده: وضع باشگاه‌ها اسفناک است اما صداوسیما حق فوتبال را نمی‌دهد

افشارزاده: وضع باشگاه‌ها اسفناک است اما صداوسیما حق فوتبال را نمی‌دهد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه استقلال شرایط باشگاه‌های ورزشی کشور را اسفناک توصیف کرد.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره ممانعت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از ورود دوربین‌های سازمان صداوسیما به داخل ورزشگاه‌ها در واکنش به عدم دریافت حق پخش تلویزیونی از این سازمان اظهار داشت: چرا صداوسیما برای سریال‌هایی که مورد توجه مردم هم نیستند هزینه می‌کند اما برای فوتبال که موردپسند مردم است، هزینه نمی‌کند؟ چرا صداوسیما حق اهالی فوتبال را نمی‌دهد؟

وی با تأکید بر اینکه حق پخش تلویزیونی که حق اصلی باشگاه‌هاست باید پرداخت شود، افزود: باشگاه‌های ما به لحاظ مالی با وضع اسفناکی روبه‌رو هستند و به همین خاطر صداوسیما باید حق آنها را بدهد.

«وقتی در تلویزیون میزان دستمزد یک فوتبالیست را اعلام می‌کنند، باید میزان درآمدهای برنامه‌های تلویزیونی از جمله برنامه نود را هم اعلام کنند»، مدیرعامل باشگاه استقلال با اعلام این جمله خاطرنشان کرد: باید اعلام شود که عادل فردوسی‌پور از برنامه نود چقدر درآمد دارد.

افشارزاده همچنین خاطر نشان کرد: چطور صداوسیما برای ساخت سریال‌ها امکانات زیادی در اختیار سازندگان این برنامه‌ها قرار می‌دهد اما چنین امکاناتی در اختیار ورزشکاران قرار نمی‌گیرد؟ ورزشکاران و باشگاه‌ها چه گناهی کرده‌اند؟ صداوسیما باید بداند که 90 درصد مردم به فوتبال علاقمند هستند و حق‌شان است که از آن لذت ببرند.

وی به درآمدهایی که صداوسیما از آگهی‌های تلویزیونی هنگام پخش بازی‌های فوتبال دارد اشاره کرد و یادآور شد: صداوسیما 30 دقیقه پیش از هر مسابقه، بین دو نیمه و حتی وسط بازی آگهی پخش می‌کند اما با این وجود نمی‌خواهد حق باشگاه‌ها را بدهد. این واقعاً ظلم است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص وضعیت این تیم گفت: وضعیت تیم بسیار خوب است و هیچ مشکلی نداریم. با توجه به اینکه دیدارمان با پدیده پخش تلویزیونی نداشت، هنگام برگزاری این دیدار مرتب با مشهد در ارتباط بودم و به صورت تلفنی در جریان بازی قرار می‌گرفتم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon