نصرتی: مدیریت تراکتورسازی باعث جدایی‌ام از این تیم شد/ دلیل ناراحتی خطیبی را نمی‌دانم

نصرتی: مدیریت تراکتورسازی باعث جدایی‌ام از این تیم شد/ دلیل ناراحتی خطیبی را نمی‌دانم

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال پیکان تهران تأکید کرد، مدیریت باشگاه تراکتورسازی باعث جدایی او از تیم تراکتورسازی تبریز شده است.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد برتری پیکان مقابل تراکتورسازی، بازی در مقابل تیم سابقش و مسائل دیگر به اظهارنظر پرداخت که مشروح آن در زیر می‌آید:

تسنیم: به نظر می‌رسد شکست دادن صدرنشین لیگ امتیاز مثبتی برای شما بود تا پیکان شخصیت تیمی‌اش را بالاتر ببرد.

دقیقاً همینطور است. ما شناخت خوبی از تراکتورسازی داشتیم و من هم باتوجه به اینکه در این تیم بازی کرده بودم یکسری مسائل را به کادر فنی گفتم. ما تراکتورسازی را خوب آنالیز کرده و انگیزه زیادی داشتیم. ما این بازی را به خوبی کنترل کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به تراکتورسازی بزنیم. آنها هم یکی دو فرصت داشتند ولی تیم ما باهوش‌تر بازی کرد و برنده شد.

تسنیم: رسول خطیبی به داوری این مسابقه معترض بود. در این مورد چه صحبتی داری؟

من دلیل ناراحتی او را نمی‌دانم. تا آنجا که ما دیدیم داور اکثر سوت‌ها را به نفع تراکتورسازی زد. در مجموع معتقدم که داوری خیلی ضعیف بود.

تسنیم: درمورد تقابل با تیم سابقت و اینکه دوباره در تبریز بازی کردی، صحبت کن.

جا دارد از هواداران تراکتورسازی که مرا تشویق کردند تشکر کنم و دست تک تک آنها را ببوسم. خاطرات خوبی از تبریز دارم و هیچ وقت دوست نداشتم از تراکتورسازی جدا شوم. مدیریت باشگاه تراکتورسازی باعث جدایی من از این تیم شد. جالب اینجاست که مدیرعامل تراکتورسازی درست نمی‌گوید و در مصاحبه‌اش تأکید کرده که من طلبی از تراکتورسازی ندارم.

تسنیم: یعنی از باشگاه تراکتورسازی طلب داری؟

پارسال که پاداش قهرمانی در جام حذفی را ندادند و 20 درصد هم ما را جریمه کردند! 10 تا 15 درصد از مبلغ قراردادم را نیز ندادند.

تسنیم: شکست دادن تراکتورسازی در تبریز برای تو خوشحال‌کننده بود؟

زیاد برایم خوشحال‌کننده نبود، چون تماشاگران تراکتورسازی با جان و دل این تیم را دوست دارند. به هر حال آنها ناراحت شدند ولی من بازیکن پیکان هستم و باید با تمام وجود بازی می‌کردم.

تسنیم: بعد از بازی پیراهنت را با محسن دلیر عوض کردی و پیراهن تراکتورسازی را بوسیدی؟

من خودم را در ابتدا یک پاسی اصیل می‌دانم، چون هشت سال در این تیم بازی کردم. بعد از آن هم خودم را تراکتوری می‌دانم، چون چهار سال در این تیم بازی کردم و دو سال هم در پرسپولیس بودم. امیدوارم تراکتوری‌ها بابت جدایی من ناراحت نباشند، چون مدیریت این باشگاه باعث جدایی‌ام از تیم تراکتورسازی شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon