مس سونگون از سد دبیری گذشت

مس سونگون از سد دبیری گذشت

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتسال مس سونگون موفق شد در دیدار مقابل دبیری با نتیجه پرگل این تیم را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور در تنها دیدار امروز نمایندگان آذربایجان شرقی از ساعت 16 در سالن 6 هزار نفری پورشریفی تبریز مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

در این دیدار مس سونگون میزبان دبیری بود. مس که امسال جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی است باید به مصاف دبیری می‌رفت که سال گذشته قهرمان لیگ شده بود و این باعث شده بود هواداران زیادی در سالن برگزاری مسابقه حضور یابند.

در این دیدار ابتدا مرتضی عزتی مس را از حریف خود پیش انداخت ولی فرهاد فخیم کار را به‌تساوی کشاند تا حساسیت‌های این بازی بیشتر شود و تماشاگران منتظر یک دیدار پر گل و دیدنی باشند.

بابک نصیری در ادامه برای دومین بار دروازه دبیری را گشود که محمد کوهستانی بار دیگر کار را به‌تساوی کشاند.

بابک نصیری این بار دومین گل خود و سومین گل تیمش را به ثمر رساند و پس از او مسلم رستمی‌ها چهارمین گل مس سونگون را به ثمر رساند تا دبیری دست‌خالی از زمین مسابقه بیرون برود و مس 3 امتیاز از این دیدار حساس کسب کند.

مس سونگون با این پیروزی و با یک دیدار بیشتر از رقبا 20 امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به ماهان تندیس قم در رتبه دوم جدول رده‌بندی جای گرفت.

دبیری نیز همچنان 13 امتیازی باقی ماند و با یک دیدار بیشتر از سایر تیم‌ها در رتبه ششم جدول رده‌بندی جای گرفت.

سایر دیدارهای این هفته فردا با 6 دیدار پیگیری می‌شود که طی آن پایا سازه آذربایجان در تبریز از تیم شهرداری ساوه میزبانی می‌کند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon