آیت الله مهدوی کنی مروج سیره امام خمینی (ره) در میان مبارزان برای انقلاب بود


آیت الله مهدوی کنی مروج سیره امام خمینی (ره) در میان مبارزان برای انقلاب بود

خبرگزاری تسنیم: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله مهدوی کنی با تربیت دانشجویان و جوانان زیادی سبب شد تا متخصصان علمی زیادی از دانشگاه‌ها وارد جامعه شوند.

آیت الله عسگر دیرباز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم درقم، با اشاره به شخصیت اخلاقی آیت الله مهدوی کنی اظهار کرد: آیت الله مهدوی کنی پیش از انقلاب از شخصیت‌های مبارز و دلسوز انقلاب بود و خدمات زیادی را به افرادی که به عنوان اسلام با رژیم طاغوت مبارزه می‌کردند انجام می‌داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مبارزات انقلابی آیت الله مهدوی کنی افزود: ایشان از کسانی بودند که راه و سیره امام خمینی (ه) را بین مبارزان ترویج می‌دادند و در مسجد هدایت تهران کانونی بود برای افرادی که به مبارزه با رژیم شاه می‌پرداختند.

آیت الله دیر باز بیان کرد: آیت الله مهدوی کنی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در خدمت انقلاب بود و از شخصیت‌های راسخ به مبانی امام خمینی (ره) و انقلاب بود.

رئیس دانشگاه قم با اشاره به حمایت آیت الله مهدی کنی از انتخاب مقام معظم رهبری به رهبری انقلاب عنوان کرد: پس از فوت امام خمینی (ره) و انتخاب شایسته مقام معظم رهبری به سکان داری انقلاب اسلامی آیت الله مهدوی کنی از مدافعان و همراهان رهبر معظم انقلاب بود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به انتخاب آیت الله مهدوی کنی به عنوان رئیس مجلس خبرگان تصریح کرد: ایشان پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس مجلس خبرگان در این سنگر هم به نحو احسن به انجام وظیفه پرداخت.

وی اظهار کرد: آیت الله مهدوی کنی از شخصیت‌های تاثیر گذار انقلاب و جامعه بود و فقدان ایشان ضایعه بزرگی برای جامعه اسلامی و حوزه‌های علمیه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تصریح بر اینکه آیت الله مهدوی کنی به تربیت و تعلیم نسل جوان اهمیت می‌داد گفت: آیت الله مهدوی کنی با تاسیس دانشگاه امام صادق (ع) جوانان زیادی را در سراسر کشور جمع کرد و به تربیت آن‌ها پرداخت.

آیت الله دیرباز خاطرنشان کرد: آیت الله مهدوی کنی با تربیت دانشجویان و جوانان زیادی سبب شد تا متخصصان علمی زیادی از دانشگاه‌ها وارد جامعه شوند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon