مصوبات سفر رهبری به قزوین بازنگری می‌شود


مصوبات سفر رهبری به قزوین بازنگری می‌شود

خبرگزاری تسنیم: استاندار قزوین گفت: با توجه به سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین مصوبات سفر ایشان به عنوان اسناد بالا دستی مورد بازنگری قرار می گیرد.

مرتضی روزبه در حاشیه شورای اداری استان در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار کرد: سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین منشأ خیرات و برکات زیادی بود که ما تا کنون نتوانسته‌ایم استفاده‌های لازم را از مصوبات این سفر ببریم.

وی افزود: بنابراین مستندات این سفر در اختیار مدیران دستگاه های اجرایی قرار می‌گیرد که با توجه به آن به عنوان اسناد بالادستی در اجرای برنامه‌های خود مد نظر قرار دهند و تمام تلاش خود را بکنند که به نتایج مطلوب دست یابند و در این زمینه محوریت کار را با معاون برنامه‌ریزی هماهنگ کنند.

استاندار قزون بیان کرد: در همین راستا نشست تخصصی در 25 آذر ماه با تمام دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود تا مستندات این سفر پر برکت را مورد ارزیابی قرار داده و مشکلات و موانع آن را آسیب شناسی کنیم.

روزبه به اهمیت بودجه 94 اشاره کرد و افزود: درباره تخصیص، جذب اعتبار و وضعیت پروژه‌ها، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی تلاش لازم را داشته باشند تا تخصیص لازم صورت گیرد و برای این امر مدیران کل رایزنی لازم را با مرکز و وزارتخانه‌های خود داشته باشند.

استاندار قزوین به فرا رسیدن فصل سرما اشاره و تصریح کرد: ما باید در استان آمادگی لازم را داشته باشیم تا در فصل سرما دچار مشکلاتی نشویم و برای اسکان مسافران نیز آمادگی لازم در دستگاه‌های مربوطه باشد.

روزبه در مورد لزوم مدیریت مصرف گاز در فصل سرما تاکید خاطرنشان کرد: در اماکن عمومی مانند مدارس، دانشگاه ها، ادارات، و غیره این مدیریت به طور مناسب صورت گیرد و از خانواده‌ها نیز باید انتظار لازم را داشته باشیم تا بستر مناسب  برای مصرف بهینه سوخت فراهم شود.

وی به اجرای نظام ارزشیابی 6 ماهه اول سال دستگاه های اجرایی استان اشاره کرد و افزود: در شورای معاونان این بحث مطرح شده است و مدیران همراهی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ج

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon