مسابقات قرآنی شمالغرب نزاجا در اردبیل به پایان رسید

مسابقات قرآنی شمالغرب نزاجا در اردبیل به پایان رسید

خبرگزاری تسنیم: مسابقات قرآنی شمالغرب کشور ویژه کارکنان پایور و وظیفه نزاجا با معرفی نفرات برتر در اردبیل به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، فرمانده تیپ 40 مستقر پیاده ارتش استان اردبیل در مراسم اختتامیه این مسابقات در اردبیل اظهار کرد: سی و چهارمین دوره مسابقات قرآنی شمالغرب کشور ویژه کارکنان پایور و وظیفه با شرکت 210 نفر از 4 اسان زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به مدت 3 روز برگزار شد.

امیر محمد مختاری فر افزود: در این مسابقات در 18 رشته کارکنان وظیفه و پایور نزاجا شرکت کرده بودند که در پایان هوشنگ سلیمی از زنجان در قرائت تحقیق، بهمن اسمعیل نژاد در رشته قرائت ترتیل از سلماس، محمدرضا شریف زاده در رشته اذان، سعید بخشایش در رشته حفظ 15 جزء، مرتضی عزیزی دررشته حفظ 10 جزء، اصغر زائری در رشته حفظ از مرند، محمدباقر اسعدی در رشته قرائت تحقیق، وحید علی قلیزاده در رشته قرائت تحقیق، حسین امیری در رشته اذان و خالد حق پرست در رشته حفظ کل قرآن نفرات برتر شدند.

فرمانده تیپ 40 مستقر پیاده ارتش استان اردبیل تصریح کرد: نفرات برتر این مسابقات به مسابقات نزاجای شمالغرب کشور که در مشهد برگزار می شود، راه می یابند.

وی گفت: این مسابقات برای دومین بار در استان اردبیل برگزار شد و مسابقات امسال باشکوه و منظم تر  از سال های گذشته در اردبیل برگزار شد.

مختاری فر بیان کرد: مسابقات قرآنی شمالغرب کشور امسال با کیفیت بالا نسبت به سال های گذشته برگزار شد و تعداد رشته ها و شرکت کنندگان در این مسابقات نسبت به سال های گذشته افزایش یافته بود.

فرمانده تیپ 40 مستقر پیاده ارتش استان اردبیل اظهار کرد: رشته اذان، مفاهیم، قرائت و حفظ از مهم ترین رشته های این مسابقات بوده و سطح مسابقات در سطح عالی بود.

وی با اشاره به دارالارشاد بودن شهر اردبیل تصریح کرد: برگزاری این مسابقات در اردبیل حال و هوای خاص معنوی به استان اردبیل داده بود.

مختاری فر گفت: داوران این مسابقات نیز در سطح عالی قضاوت کردند و از نظر داور این مسابقات هیچ مشکلی نداشت.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon