کارگروه ورزشی شهرستان آستانه‌اشرفیه تشکیل شود


کارگروه ورزشی شهرستان آستانه‌اشرفیه تشکیل شود

خبرگزاری تسنیم: جانشین سپاه قدس گیلان یکی از راه‌های برون‌ رفت از معضلات اجتماعی را حضور مردم در صحنه ورزش عنوان کرد و گفت: کارگروه ورزشی شهرستان آستانه‌اشرفیه به منظور توسعه ورزش قهرمانی و همگانی تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستانه‌اشرفیه، محمد عبدالله‌پور عصر امروز در نشست کمیسیون ورزشی شورای اسلامی این شهر، با بیان اینکه سیستم اداری کشور به‌ هیچ‌ وجه جوابگوی رفع مشکلات نیست، اظهار کرد: تجربه ثابت کرده که با استفاده از گروه‌های مردم‌نهاد بسیاری از کارها سریع‌تر به ثمر می‌رسد.

وی یکی از راه‌های برون‌ رفت از معضلات اجتماعی را حضور مردم در صحنه ورزش عنوان کرد و افزود: هر جوانی که به مواد مخدر آلوده شود کل خانواده او از بین می‌رود.

جانشین سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه پیش از تشکیل هر گروه، کمیته یا شورایی باید بر طبق یک اساسنامه پیش رفت، گفت: نباید برای تشکیل این گروه عجله شود.

عبدالله‌پور به تشریح طرح پیشنهادی خود در ارتباط با تشکیل کارگروه ورزشی شهرستان اشاره و تصریح کرد: در این کارگروه تمامی هیئت‌ها می‌توانند عضو باشند.

وی با اشاره به اینکه هریک از اعضا باید مبلغی را به‌صورت ماهیانه در اختیار ورزش شهرستان قرار دهند، خاطرنشان کرد: بنده پیشنهاد می‌کنم هر عضو مرد این کارگروه مبلغ 60 هزار تومان و هر عضو خانم این کارگروه مبلغ 7 هزار و 500 تومان را به‌صورت ماهیانه پرداخت کنند.

جانشین سپاه قدس گیلان، مسئولیت‌پذیری را یکی از مهم‌ترین خصوصیت کاندیدا معرفی کرد و گفت: به‌منظور عملکرد بهتر این گروه باید زیرگروه‌هایی مانند گروه جذب مالی، گروه هماهنگی، گروه فرهنگی و سایر بخش‌ها تشکیل شود.

عبدالله‌پور با بیان اینکه با یک برنامه کوتاه‌مدت و میان‌مدت می‌توان مشکلات ورزشی شهرستان را حل کرد، افزود: داشتن دورنگار ورزشی برای عملکرد کارگروه باید لحاظ شود تا تأثیر این کارگروه نمایان شود.

در ادامه این نشست رئیس اداره ورزش و جوانان آستانه‌اشرفیه با تقدیر از برگزاری جلسه به‌منظور ارتقا و توسعه ورزش شهرستان، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل مظلوم بودن ورزش شهرستان شکاف انسجام فکری در ورزش آستانه‌اشرفیه است.

اسماعیل فتحی با تأیید اینکه برای تشکیل هرگونه کارگروهی باید در ابتدا اساسنامه آن تنظیم شود، گفت: می‌توان در تشکیل هیئت‌ مدیره از مسئولان اداراتی همچون آموزش‌وپرورش و سپاه پاسداران که دارای امکانات ورزشی هستند دعوت شود.

وی تأکید کرد: نوشتن اساسنامه حتماً باید با در نظر گرفتن چشم‌انداز برای ورزش شهرستان باشد.

در ادامه سخنگوی شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه اهداف و چشم‌انداز باید در اولویت کار این کارگروه باشد، تصریح کرد: ورزش تنها مسیری نیست که باید برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی به آن پرداخت.

محمد گلباغی گفت: نظام‌مند بودن خوب است ولی تجربه ثابت کرده رجوع به ساختار اداری ما را از موفقیت باز می‌دارد.

 انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon