۳۱ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان بویراحمداجرا می‌شود

31 پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان بویراحمداجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون ۳۱ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان بویراحمد در دست اجرا است که ۷ مورد آن بالای ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، امام بخش قائدی در نشست بررسی پروژه های عمرانی شهرستان بویراحمد که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس برگزار شد، اظهار کرد: از این تعداد 8 مورد اعتبار انها از محل اعتبارات ملی تامین می شود.

وی عنوان کرد: احداث دانشکده بهداشت، احداث دانشکده پرستاری و مامائی، احداث کتابخانه مرکزی، بهبود استانداردهای بیمارستانی، ایجاد بخش سوختگی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج و همچنین احداث 10 خانه بهداشت توسط دانشگاه علوم پزشکی و 12 خانه بهداشت توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمله این پروژه ها است.

قائدی با بیان اینکه برای تکمیل کتابخانه دانشگاه علوم پزشکی 600 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم، خاطرنشان کرد: پروژه سلف سرویس دانشگاه نیز به دلیل نبود اعتبار خاتمه پیمان دادیم ولی هم اکنون مبلغی برای این پروژه اختصاص یافته که در نظر داریم مناقصه برگزار کنیم.

معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از احداث بیمارستان 11 تخت خوابی سوختگی یاسوج در محل مرکز ام.آر.ای  واقع در پشت بیمارستان امام سجاد(ع) خبر داد و گفت: هم اکنون این پروژه 800 میلیون تومان اعتبار دارد که روز یکشنبه چهارم آبانماه مناقصه آن بازگشایی می شود.

قائدی خاطرنشان کرد: برای تکمیل بیمارستان سوختگی یاسوج 80 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که انتظار می رود مدیران استانی و مسئولان وزارت بهداشت در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

وی ابراز کرد: همچنین برای احداث ساختمان انتقال خون استان 500 میلیون تومان اختصاص یافت که شهرداری یاسوج باید برای عوارض پروانه ساخت 700 میلیون تومان بگیرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon