تیراندازی کانادا فرصت دیگر رسانه‌های غرب برای اسلام‌هراسی

تیراندازی کانادا فرصت دیگر رسانه‌های غرب برای اسلام‌هراسی

خبرگزاری تسنیم: تیراندازی صبح چهارشنبه در پایتخت کانادا که منجر به کشته شدن فرد مهاجم و یک سرباز شد، فرصتی دیگر برای اسلام هراسی رسانه‌های غربی به وجود آورد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف در مطلبی مدعی شد فرد مهاجم کانادایی که دیروز چهارشنبه با تیراندازی در محوطه نزدیک به پارلمان کانادا یک سرباز 24 ساله را کشت، به تازگی مسلمان شده بود سعی کرد به همراه رسانه های کانادا موجی از اسلام هراسی به راه بیندازد.

این روزنامه انگلیسی با چاپ نه چندان واضحی از "مایکل زیهاف-بیبیو" که چفیه‌ای عربی دارد، نوشت: قاتل کانادایی اخیرا مسلمان شده، یک خطر تروریستی شناسایی شده بود. دیلی تلگراف همچنین به نقل از شاهدان عینی نوشت مایکل پس از تیراندازی به سوی سرباز نگهبان "یادبود جنگ" در اوتاوا دست‌های خود را به نشانه پیروزی بالا برده است.

دیلی تلگراف همچنین در به نقل از رسانه‌های کانادا ادامه نوشت مایکل زیهاف-بیبیو 32 ساله از استان کبک استو سابقه سوء مصرف مواد مخد داشت و گذرنامه‌اش توسط مقامات کانادا به عنوان "مسافر با خطر بالا" تعیین شده بود.

این جوان کانادایی پس از تیراندازی در محوطه یادبود جنگ اوتاوا که در نزدیکی ساختمان پارلمان فدرال قرار دارد، به سوی پارلمان رفت و ماموران پلیس وی را در داخل یکی از راهروهای پارلمان هدف گلوله قرار دادند و کشتند.

انتهای پیام/پ

 

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان