تکمیل مجتمع توانبخشی در اردبیل نیازمند ۶۰ میلیارد ریال اعتبار است

تکمیل مجتمع توانبخشی در اردبیل نیازمند 60 میلیارد ریال اعتبار است

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل(ع) اردبیل گفت: تکمیل مجتمع توانبخشی در اردبیل نیازمند ۶۰ میلیارد ریال اعتبار بوده تا این مرکز تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، داود پیرعلایی در بازدید اعضای شورای شهر اردبیل از مرکز توانبخشی حضرت ابولفضل(ع) اردبیل اظهار کرد: در این مرکز از 261 مددجوی بیمار نگهداری می شود که 107 کارمند رسمی برای ارائه خدمات به این افراد مشغول انجام وظیفه هستند و در ماه حدود 175 میلیون تومان برای نگهداری از مددجویان در این مرکز هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه اداره بهزیستی استان ماهانه مبلغ 2 میلیون و 800 هزار تومان بابت اجاره ساختمان موجود از هیئت امنای مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل(ع) هزینه دریافت می کند، افزود: تکیه گاه این مرکز بیشتر روی کمک های مردمی بوده و مردم غیور و نوع دوست استان اردبیل همواره حامی این مرکز و مددجویان آن بودند.

مدیرعامل مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل(ع) اردبیل با اشاره به نگهداری از 56 مددجوی مرد در مرکز نگهداری مردان توسط بخش خصوصی تصریح کرد: با خرید زمینی به وسعت 12 هزار 900 متر به منظور ساخت مرکز نگهداری مددجویان مرد که تاکنون بیش از 5 میلیارد تومان هزینه صرف کرده ایم، در تلاش هستیم علاوه بر رفع نیاز مرکز استان در رابطه با نگهداری مددجویان مرد، به مددجویان سایر شهرهای استان نیز خدمات ارائه کنیم.

پیرعلایی با تشریح اینکه حداقل 6 میلیارد تومان دیگر برای تکمیل این مجتمع مورد نیاز است، افزود: شهروندان دلسوز اردبیل اعم از اردبیلی های مقیم تهران، سایر شهرها و ساکن در اردبیل و به ویژه خیران در ارتباط با ساخت این مجتمع کمک های زیادی کرده اند.

رئیس شورای شهر اردبیل نیز در این بازدید اظهار کرد: فعالیت های مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل(ع) که در سطح ملی و حتی بین المللی صورت می گیرد مایه افتخار هر شهروند اردبیلی بوده و ما نیز به عنوان خادمان شهروندان، از افکار و اعمال سربلندانه و افتخارآفرین متصدیان این مرکز قدردانی می کنیم.

زکی الله خوشبخت با اشاره به تلاش دوره‌های سابق و فعلی شورای شهر در کمک و پشتیبانی از مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل(ع)، بیان کرد: امیدواریم هر روز در شهر و استان ما بیش از گذشته شاهد پرداختن به چنین کارهای خداپسندانه‌ای باشیم.

 با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر در این نشست، مقرر شد شهردار اردبیل به منظور حمایت از مددجویان مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل(ع)، ضبا واگذاری یک قطعه زمین مناسب به این مرکز، در امر توسعه و زیباسازی فضای سبز محوطه مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل(ع) نیز همکاری کند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon