یادواره "یاران شیدای حسین(ع)" در دانشگاه لرستان برگزار شد

یادواره "یاران شیدای حسین(ع)" در دانشگاه لرستان برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: عصر امروز باحضور خانواده سید نورخدا موسوی جانباز ۱۰۰ درصد لرستان یادواره "یاران شیدای حسین(ع)" در دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد،‌ کبری حافظی همسر سید نورخدا موسوی جانباز 100 درصد لرستان عصر امروز در یادواره یاران شیدای حسین(ع) در دانشگاه لرستان اظهار کرد: خداوند به ما لطف کرده است و همسر جانبازم سید نور خدا زنده مانده تا ما از او درس خداشناسی بگیریم.

وی با بیان اینکه همسرم سید نور خدا موسوی از زمانی که به دست گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی جنایتکار به درجه جانبازی نائل آمد پنج سال و نه ماه است که در کما به سر می‌برد، افزود: سید نور خدا موسوی به عنوان یک جانباز 100 درصد تنها شهید زنده‌ای است که به عنوان آیتی از خدا در بین ما باقی مانده است.

همسر جانباز 100 درصد نورخدا موسوی گفت: سید نور خدا منشاء خیر و برکت شده است، به گونه‎ای که امروز من به عنوان همسر این جانباز افتخار هم صحبتی مادران شهدایی همچون حسین خرازی، شهید حسین فهمیده و پدر شهید مصطفی احمدی روشن را به دست آورده‎ام.

حافظی تصریح کرد: مادر شهید حسین خرازی در سفری که به خرم آباد داشت به من گفت می‎خواهم کنار تخت سید نور خدا بخوابم تا حال حسینم را از او جویا شوم.

وی به بیان خاطره‎ای از ایام پرستاری خود از سید نور خدا موسوی پرداخت و تصریح کرد: چند وقت پیش خادمان حرم رضوی برای اعطای درجه خادمی امام رضا (ع) به سید نور خدا به منزل ما آمده بودند و من بی‎آنکه حرفی به زبان آورده باشم با خودم گفتم که سید نور خدا قرار نبود که بی‎وفایی کنی و به تنهایی درجه خادمی امام رضا(ع) را بگیری و من نگیرم.

همسر جانباز 100 درصد نورخدا موسوی گفت: در عین حالی که این فکرها را با خودم می‌کردم دیدم که خادمان حرم رضوی برای یک لحظه دور هم جمع شدند و با هم حرف‎هایی را رد و بدل کرد و بعد یک تماس تلفنی که به نظرم می‌خواستند کسب اجازه‌ای کنند، گرفتند.

حافظی اظهار کرد: پس از اتمام تماس تلفنی یکی از خادمین حرم رضوی به من گفت که ما دلمان نمی‎خواهد که به خادم کسی که خودش خادم علی بن موسی الرضا(ع) شده است درجه خادمی امام را ندهیم و اینگونه شد که من هم به برکت نور سید نور خدا مفتخر به دریافت درجه خادمی امام رضا (ع) شدم.

سید مصطفی حسنی برادر شهیدان سید مجتبی، سید محسن و سید رسول حسنی نیز در این یادواره اظهار کرد: دشمن با ترویج فرقه‎های انحرافی، وهابیت و بهائیت به کشورمان حمله کرده است.

وی با بیان اینکه در یک مورد 600 نفر از کسانی را که به بهائیت گرایش پیدا کرده بودند را با پاسخگویی به سوالات آنها با اسلام بازگرداندیم و مجدد شهادتین گفتند، افزود: وهابیت برای ترویج این آیین فرقه در کشورمان اقدام به توزیع سوالاتی کرده است که با تفسیر رای آیات قرآن به صورت قرآنی به این سوالات پاسخ داده است.

برادر شهیدان سید مجتبی، سید محسن و سید رسول حسنی گفت: خطری که وهابیت برای اسلام دارد از خطر حرکتی که آن کشیش آمریکایی با آتش زدن قرآن انجام داد بیشتر است.

حسنی عنوان کرد: وظیفه‌ای که امروز بر دوش ما قرار دارد این است که اسلام را در مقابل انحرافات حفظ کنیم، همانگونه که جوانان کشورمان بدون اینکه آموزش نظامی دیده باشند و با لباس شخصی در مقابل دشمنان اسلام در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه نباید دانشجویان را از جمع خود برانیم، خاطرنشان کرد: اگر نسبت به جوانان بی‌تفاوت باشیم آنها در دامن کسانی می‌افتند که جزء نابودی ارزش‌های انسانی و الهی در این مملکت فکر دیگری را در سر نمی‌پرورانند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon