زیرساخت‌های ورزشی شهر آستانه‌اشرفیه توسعه می‌یابد


زیرساخت‌های ورزشی شهر آستانه‌اشرفیه توسعه می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه نمودار رشد ورزش قهرمانی آستانه‌اشرفیه مناسب نیست، گفت: زیرساخت‌های ورزشی شهر آستانه‌اشرفیه توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستانه‌اشرفیه، مجید همتی عصر امروز در جلسه کمیسیون ورزش شورای این شهرستان با بیان اینکه تلاش کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر بازگرداندن نشاط از دست‌رفته ورزش شهرستان است، اظهار کرد: نمودار رشد ورزش قهرمانی آستانه‌اشرفیه مناسب نیست به همین دلیل زیرساخت‌های ورزشی شهر آستانه‌اشرفیه توسعه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه این جمع بزرگ برای بازگرداندن مطالبات به‌حق مردم دورهم جمع شده‌اند، افزود: این کمیته به‌ عنوان یک انجمن و در آینده به‌عنوان یک تعاونی و با یک نگاه کاملاً مسئولانه فعالیت می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه، برخی از خصوصیات افراد کاندیدا در شورای ورزشی را برشمرد و گفت: پرداخت شارژ ماهیانه توسط منتخبین، داشتن دغدغه ورزشی و نگاه مدیریتی از جمله مهم‌ترین خصوصیات کاندیداها باید باشد.

همتی با بیان اینکه از تمامی صنوف ورزشکاران و همه مردم می‌توانند با توجه به شرایطی که در نظر گرفته می‌شود به عنوان کاندیدا معرفی شوند، افزود: فرماندار آستانه‌اشرفیه قول داده‌اند که امکانات لازم اداری را برای این جمع مهیا سازد.

در این نشست یکی از اعضای شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه، مدیریت و منابع مالی را دو بحث اساسی ورزش شهرستان دانست و اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان متولی ورزش شهرستان است و پفقط برای کمک به این اداره به‌منظور جذب منابع مالی درصدد تشکیل کارگروه هستیم.

امیدوار جلالی با اشاره به اینکه شورا به دنبال فراهم کردن یک درآمد ثابت برای شهرستان است، افزود: درگذشته افرادی از بازار برخی کمک‌هزینه‌ها را به‌صورت مقطعی متقبل شدند که این کفایت همان بخش را هم نمی‌کرد.

در ادامه دیگر عضو شورای اسلامی آستانه‌اشرفیه افزود: اگر بخواهیم بر اساس اساسنامه پیش رویم در ابتدا باید با تشکیل هیئت مؤسس شروع به تنظیم هرگونه اساسنامه کنیم.

تیغ‌نورد با بیان اینکه هدف از ایجاد این گروه، کار جهادی است، گفت: هرگونه اقدامی توسط ورزشکاران و در کمیسیون ورزشی می‌تواند صورت گیرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon