نشست مشاوران فرمانداران شهرستان‌های استان فارس در جهرم برگزار شد


نشست مشاوران فرمانداران شهرستان‌های استان فارس در جهرم برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: به مناسبت هفته تکریم خانواده نشست منطقه‌ای مشاوران امور زنان و خانواده فرمانداران ۵ شهرستان استان فارس در جهرم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جهرم، به مناسبت هفته تکریم خانواده نشست منطقه‌ای مشاوران امور زنان و خانواده فرمانداران 5 شهرستان استان فارس در جهرم برگزار شد.

منصوره سادات دستغیب، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس، در این نشست با اشاره به عدم وجود شرایط مطلوب در حوزه زنان و خانواده در جهان اظهارکرد: وجود طلاق‌های متعدد آسیب‌های جبران‌ناپذیری به زنان حتی بیشتر از فرزندان وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه زنان کشورمان اکثرا تحصیل کرده‌اند و دولت نیز توانایی ایجاد اشتغال برای همگی آنها را ندارد، افزود: مسئولان این حوزه باید مهارت‌های لازم برای ایجاد کارآفرینی در بین بانوان فراهم کنند.

دستغیب گفت: پیامبر نه تنها حضور زن را در جامعه منع نمی‌کرد بلکه آنها را در جامعه هدایت می‌کرد و ما مسئولان نیز باید اینگونه حضور زن را در جامعه سازماندهی کنیم.

وی با اشاره به شخصیت حضرت فاطمه(س) و حضور او در اجتماع، بیان کرد: اکنون که در آستانه ماه محرم و صفر هستیم باید شخصیت این بانوی بزرگ را به عنوان الگوی برتر به زنان جامعه برای حضور در اجتماع شناساند.

مدیرکل امور بانوان استانداری فارس با بیان اینکه خانواده‌ها به یک تحول نیاز دارند، خاطرنشان کرد: باید با تدبیر خود امید جدیدی را در خانواده‌های ایرانی ایجاد کرد.

گفتنی است در این نشست مشاوران فرمانداران شهرستان‌های فیروزآباد، جهرم، کوار، قیر و کارزین و فراشبند حضور داشتند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon