قدرت و شوکت آمریکا مرهون کشتار انسان‌ها است


قدرت و شوکت آمریکا مرهون کشتار انسان‌ها است

خبرگزاری تسنیم: مسئول بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: کسانی که دل‌خوش به رابطه با آمریکا هستند بدانند، آنها هرگز اجازه نمی‌دهند ملتی که با آنها ارتباط دارد به رفاه برسد زیرا قدرت و شوکت آمریکا مرهون بدبختی‌ ملت‌ها و کشتار انسان‌ها است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، حجت الاسلام سید حمید روحانی در نخستین اجلاسیه شهدای دانشجوی شهرستان دامغان اظهار کرد: دجال امروز آمریکا است که تلاش می‌کند کشور‌ها و ملت‌ها را به اسارت بگیرد و این‌گونه منافع خود را تأمین کند.

وی افزود: بیان این مطلب از سوی عده‌ای که مردم ما از گرانی و فشارها خسته شده‌اند و باید برای رفاه حال آنها با دشمن کنار بیاییم و با آمریکا ارتباط برقرار کنیم را بزرگترین اهانت به ملت مقاوم و مسلمان ایران اسلامی دانست

مسؤول بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی: مردم ما خود این حقیقت را می‌دانند که تنها 10 درصد از مشکلات اقتصادی ما ناشی از تحریم‌ها است و 90 درصد دیگر حاصل بی‌تدبیری و عدم برنامه‌ریزی صحیح داخلی است.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه ما باید پیام و راه شهدا را به‌درستی بشناسیم و به‌کار بندیم، افزود: نخستین پیام شهدا و رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی پیروی از ولایت است و شهدا در راه اجرای دستورات ولی فقیه و رهبر خود به میدان نبرد رفتند و با تمام وجود از ولایت دفاع کرده و در این راه جان دادند.

وی با تأکید بر اینکه امروز در کشور ما آنها که به آرمان‌های انقلاب اسللمی پایبندند و رهروان حقیقی امام(ره) و شهدا هستند هرگز در مقابل فشار‌های دشمن تسلیم نمی‌شوند، تصریح کرد: شهیدان و جانبازان و رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس اسلام را احیا کردند زیرا آمریکا و متحدانش به‌دنبال نابودی اصل اسلام ناب محمدی بودند.

روحانی یادآور شد: اگر شهدا نبودند امروز زنان و فرزندان این سرزمین در امنیت به سر نمی‌بردند و سرجوخه‌های عربده کش آمریکایی بر جان و مال ملت ما مسلط بودند، شهدا و ایثارگران ما اگر لحظه‌ای در پیروی از ولایت تردید می‌کردند امروز میهن ما به سرنوشت کشورهایی که رهبر ندادند همچون مصر و لیبی و بحرین دچار بود.

مسئول بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با بیان اینکه بزرگترین آرمان انقلاب اسلامی پرهیز از قدرت طلبی و جاه طلبی است، تصریح کرد: شهدا همه رذائل، خودخواهی‌ها، جاه طلبی‌ها و قدرت طلبی‌ها را دور کرده و از خود رسته بودند و امروز تمام مصیبت‌های ما به خودخواهی‌ها و جاه طلبی‌ها برمی گردد که این ها اسلام و کشور را نابود می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی گفت: دوری از مصرف گرایی و تجمل گرایی از آرمان‌های انقلاب است و رهروان حقیقی شهدا به‌دنبال زرق و برق زندگی نیستند، بی‌تردید آنها که در ناز و نعمت پرورش یافته‌اند نمی‌توانند پاسدار این آرمان‌ها و انقلاب اسلامی باشند.

مسئول بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی سازش ناپذیری و معنا کردن عملی " هیهات من الذله " را دیگر پیام مهم و بزرگ شهدا عنوان کرد و گفت: بزرگترین سفارش امام(ره) سازش ناپذیری و عدم کرنش و همراه شدن با دشمن بود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon