وزیر خارجه مصر: حامل پیام السیسی به بوتفلیقه هستم

وزیر خارجه مصر: حامل پیام السیسی به بوتفلیقه هستم

خبرگزاری تسنیم: وزیر خارجه مصر امروز پنج شنبه در بدو ورود به فرودگاه الجزایر تاکید کرد که حامل پیام رئیس جمهور مصر به همتای الجزایری وی است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری آناتولی، «سامح شکری» عصر امروز وارد الجزایر شد و مورد استقبال «رمطان لعمامره» همتای الجزایری خود قرار گرفت.

وی در بدو ورود به فرودگاه الجزایر در اظهاراتی مطبوعاتی گفت که حامل پیام «عبد الفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر برای «عبد العزیز بوتفلیقه» همتای الجزایری وی است اما به محتوای این پیام اشاره ای نکرد.

شکری همچنین اظهار داشت که در جریان این سفر روابط دوجانبه مصر و الجزایر و تقویت همکاری ها در بالاترین سطح را بررسی خواهد کرد.

وی افزود که در این سفر همچنین آمادگی برای برگزاری هفتمین دور نشست کمیته عالی مشترک بین دو کشور برای همکاری در زمینه های مختلف از جمله اقتصادی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وزارت خارجه الجزایر روز گذشته در بیانیه ای اعلام کرد که سفر شکری به این کشور فرصتی است تا دو طرف دیدگاه های خود درباره مسائل مختلف عربی، منطقه ای و بین المللی دارای اهتمام مشترک به خصوص تحولات لیبی را بررسی نمایند.

پیش از این وزیر خارجه الجزایر وجود هر گونه اختلافات بین الجزایر و مصر درباره بحران لیبی را رد کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان