گردان‌های القسام: اسرائیل جز زبان زور چیزی نمی‌فهمد

گردان‌های القسام: اسرائیل جز زبان زور چیزی نمی‌فهمد

خبرگزاری تسنیم: گردان‌های القسام با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی فقط زبان زور می‌فهمد، اعلام کرد که همچنان به مقاومت ادامه می‌دهد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری قدس نت، گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد: مقاومت فلسطین در جنگ اخیر غزه، درسی عبرت انگیز به رژیم اشغالگر صهیونیستی داد.

یکی از فرماندهان القسام در سخنرانی در جشنواره ای که امروز توسط حماس به منظور بزرگداشت شهدای خان یونس در جنگ غزه برگزار شده بود گفت: پیروزی‌ها و قهرمانی‌های مقاومت به لطف خداوند عزوجل حاصل شد و مقاومت از مدتها قبل برای این پیروزی‌ برنامه ریزی کرده بود.

وی تأکید کرد: اشغالگران وقتی حجم مقاومت، ثبات مقاومت و مردم فلسطین را دیدند غافلگیر شدند.

این فرمانده القسام گفت: اشغالگر جز زبان زور چیزی نمی‌فهمد، و جنگ اخیر بهترین گواه بر این مدعاست. وی افزود: ما از نقطه صفر با نظامیان صهیونیستی جنگیدیم و تانک‌های مرکاوا را به اسباب بازی در دست آنها تبدیل کردیم.

القسام در ادامه گفت: اسرائیل تصمیم گرفت که جنگ را طول دهد تا کودکان و زنان بیشتری کشته و خانه ها و زمین‌های کشاورزی زیادتری تخریب کند.

شاخه نظامی حماس همچنین به مردم فلسطین و امت‌های عربی و اسلامی این وعده را داد که به مقاومت و راه شهدا ادامه داده و از میدان عقب نشینی نکند.

در جنگ اخیر اسرائیل علیه غزه، 2100 فلسطینی شهید شدند که 600 نفر از آنها اهل شهر خان یونس بودند. این در حالی است که حدود یازده هزار نفر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان