تعداد مشترکان ام تی ان به ۲۱۹ میلیون نفر رسید

تعداد مشترکان ام تی ان به 219 میلیون نفر رسید

خبرگزاری تسنیم: تعداد مشترکان شرکت ام تی ان آفریقای جنوبی در سه ماهه منتهی به سپتامبر با رشد ۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۲۱۹ میلیون نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ، رشد بازار داخلی شرکت ام تی ان آفریقای جنوبی، بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات تلفن همراه در آفریقا به جبران کاهش سود آن در نیجریه کمک کرده است.
ام تی ان در بیانیه ای اعلام کرد، امسال 17.5 میلیون نفر به تعداد مشترکانش افزوده خواهد شد، در حالی که این رقم در سال گذشته 17.25 میلیون مشترک بود.
بر این اساس پایه مشتری این شرکت در 3 ماهه منتهی به ماه سپتامبر 2 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته و به 219 میلیون مشترک رسیده است.
سیفیسو دابنگوا، مدیر اجرایی ام تی ان گفت: «عملکرد شرکت متاثر از ادامه رقابت شدید و مقررات نظارتی سختگیرانه بود. عملکرد ما در آفریقای جنوبی در بخش پرداخت های قبل از استفاده به دلیل ارائه پیشنهادات رقابتی، بهبود یافت، اما عملکرد شرکت در نیجریه با یک فضای چالشی ناشی از رگولاتوری مواجه شد و منجر به رشد کمتر از حد انتظار شد.»
ام تی ان که در بیش از 20 کشور خاورمیانه و آفریقا از جمله ایران و سوریه فعالیت دارد، در تلاش است تا ضریب نفوذ تلفن همراه و درآمدهای داده ای اش را در خارج از آفریقای جنوبی افزایش دهد. میزان فروش شرکت ام تی ان در کشورهای دیگر تحت فشار رقبا و رگولاتورها قرار دارد.
ارزش سهام شرکت ام تی ان امسال 13 درصد افزایش یافته است.
انتهای پیام/ 125

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه
آسیاتک