ماتزاری: وضعیت اینتر اضطراری است

ماتزاری: وضعیت اینتر اضطراری است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از توقف تیمش برابر سن‌اتین فرانسه در لیگ اروپا اعتراف کرد آژیرخطر در نیمه آبی شهر میلان به صدا درآمده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر شب گذشته در سومین دور از رقابت‌های مرحله گروهی لیگ اروپا برابر سن‌اتین فرانسه با تساوی بدون گل متوقف شد هرچند با یک امتیاز این بازی هفت امتیازی شد تا همچنان در صدر جدول گروه F بماند.

اینتر که در سری A وضعیت خوبی ندارد و با 9 امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته است، در روزی برابر سن‌اتین متوقف شد که ماسیمو موراتی، رئیس پیشین این باشگاه از سمت ریاست افتخاری باشگاه کنار کشید تا جو باشگاه آشفته‌تر از قبل شود. موراتی در خصوص کناره‌گیری غیرمنتظره خود از این سمت حرف نزده است اما گزارش رسانه‌های ایتالیایی از آن حکایت دارد که این اقدام موراتی در واکنش به نادیده گرفتن شدن پیشنهاد او به اریک توهیر، مالک باشگاه برای اخراج والتر ماتزاری، سرمربی اینتر صورت گرفته است.

ماتزاری که تیمش در پنج بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها تنها یک بازی را برده است، پس از توقف اینتر برابر سن‌اتین به شبکه مدیاست ایتالیا گفت: ما در شرایط اضطراری هستیم و برنامه فشرده بازی‌های‌مان که هر سه روز یک بار ما را به میدان می‌فرستد اوضاع را بدتر هم کرده است. در این بازی ما مجبور شده بودیم به میزان زیادی شیوه بازی خود را تغییر دهیم و با توجه به شرایط فکر می‌کنم که آنقدرها هم بد عمل نکردیم. مهم این است که باز هم امتیار گرفتیم. کار ما در رقابت‌های اروپایی خوب بوده است.

ماتزاری افزود: اگرچه ما دوست داریم که تمام بازی‌های خود را ببریم اما ما در بازی برابر ناپولی شش بازیکن جوان در میدان داشتیم و با چنین ترکیبی یک بازی فوق‌العاده ارائه کردیم. قطعاً من هم دوست دارم که یک فوتبال زیبا را تماشا کنم اما تعداد تیم‌هایی که این روزها چنین فوتبالی را ارائه می‌کنند، کم است. سن‌اتین تیم قابل احترامی است.

بازی بعدی شاگردان ماتزاری یکشنبه هفته آینده در هفته هشتم سری A در خانه چزناست.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon