وقتی کاسبی اشباح کساد می‌شود


وقتی کاسبی اشباح کساد می‌شود

خبرگزاری تسنیم: کارتونیست ها امروز هم از زوایای مختلفی به ابولا پرداخته اند. ترس از فراگیر شدن این بیماری در آمریکا سایه سنگینی بر زندگی مردم این کشور انداخته‌است.

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،کارتونیست ها امروز هم از زوایای مختلفی به ابولا پرداخته اند. ترس از فراگیر شدن این بیماری در آمریکا سایه سنگینی بر زندگی مردم این کشور انداخته‌است. کوبا و فیدل کاسترو هم پس از مدت‌‌ها، با ابولا دوباره سوژه کاریکاتوریست‌ها شده اند.

این روزها مردم آمریکا  دچار ترس شدید از اپیدمی ابولا هستند. تعداد افراد مبتلا شده به این ویروس  روز به روز در حال افزایش است.(Hartford Courant)

 

 

 

 یک تناقض تامل برانگیز. روزگاری کشته‌شدن 4هزار نفر بر اثر ابولا در آفریقا برای آمریکایی‌ها اهمیتی نداشت. اما حالا مرگ یک نفر در دالاس آمریکا ...(Houston Chronicle)

 

 

گرگ آنفلوانزا در کمین. توجه جهانی به ویروس ابولا آن‌قدر زیاد شده است که هیچکس حواسش به خطر در کمین نشسته آنفلوانزا نیست. ( Artizans Syndicate)

 

 

500 میلیارد دلار هزینه آمریکایی‌ها برای جمقابله با یک ویروس کوچک!  (Philadelphia Daily News)

 

داعش و ابولا، بچه‌ها را آن‌قدر ترسانده‌اند که دیگر کار اشباح کساد شده‌است...(Indianapolis Star)

 

 

فیدل کاسترو  رئیس جمهور سابق و رهبر انقلاب کوبا پاسخ سریع دولت کشورش به درخواست حمایت از آفریقای غربی در مبارزه با ویروس کشنده ابولا را ستود و به ایالات متحده آمریکا در راستای ایجاد صلح و آرامش در جهان پیشنهاد همکاری داد.(Caroon Movement)

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon