امام جمعه بهشهر معرفی شد

امام جمعه بهشهر معرفی شد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه جدید بهشهر با حضور معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، دقایقی پیش در مصلای جمعه این شهر معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهشهر، مراسم معارفه امام جمعه جدید بهشهر و تجلیل از مقام شامخ امام جمعه فقید بهشهر دقایقی پیش با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه و انقلابی بهشهر در مصلای این شهر و در کنار جوار مزار شهدای گمنام و مزار آیت الله جباری برگزار شد.

در این مراسم که معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و مسئولان شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، مسئولان شهرستانی و ائمه جمعه شهرهای استان حضور دارند، حجت الاسلام سید ضیا جباری فرزند آیت الله جباری عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت بهشهر در سخنانی با اشاره به خصوصیات اخلاقی پدر بزرگوارش، اظهار کرد: منش، اندیشه و روحیه مردم داری آیت الله جباری باید برای همگان درس آموز باشد.

وی با قدردانی از مقام معظم رهبری به واسطه انتصاب حجت الاسلام عرب علی جباری در سمت امام جمعه جدید بهشهر، افزود: امیدواریم بهشهر مانند گذشته از عالم پروری و عشق به اهل بیت عصمت و طهارت با حضور امام جمعه جدید سیراب شده و یاد و نام امام جمعه فقید در جامعه ساری و جاری باشد.

در این مراسم حکم انتصابی رهبری معظم انقلاب خطاب به حجت الاسلام سید عرب علی جباری به عنوان امام جمعه جدید بهشهر، قرائت شد.

حجت الاسلام جباری پسر عموی امام جمعه فقید بهشهر و امام جمعه سرخرود بوده است.

آیت الله مرحوم سید صابر جباری امام جمعه فقید بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری حدود دو ماه پیش دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon