دقیقی: می‌خواهم با پیراهن تراکتورسازی از فوتبال خداحافظی کنم

دقیقی: می‌خواهم با پیراهن تراکتورسازی از فوتبال خداحافظی کنم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال پیکان تهران تمایل دارد با پیراهن تیم تراکتورسازی از فوتبال وداع کند.

سعید دقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص برتری تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: شکست دادن صدرنشین لیگ اتفاق مهمی بود و خوشحالم که در تبریز سه امتیاز را گرفتیم. ما توانستیم مزد برتری‌مان را بگیریم و این پیروزی روحیه پیکان را در بازی‌های آینده بیشتر خواهد کرد. ما رفته‌رفته به هماهنگی لازم نزدیک می‌شویم و قطعاً در بازی‌های آینده نتایج بهتری خواهیم گرفت. این بازی برای ما بسیار مهم بود و خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم.

وی درمورد گلی که به تیم سابقش زد، خاطرنشان کرد: من باید بگویم که هواداران تراکتورسازی همیشه در قلب من جا دارند و تبریز شهر دوم من است. من دوست داشتم جلوی تیم سابقم بهترین عملکرد را داشته باشم. قسمت این بود که بیشتر از یک گل نزنم و شاید شرایط اینطور رقم خورد تا هواداران تراکتورسازی بیشتر از این ناراحت نشوند. من چند فرصت مسلم دیگر هم داشتم که از دست دادم.

دقیقی که بعد از گلزنی خوشحالی نکرد در این خصوص اظهار داشت: من هیچ‌وقت نمی‌توانم باعث ناراحتی هواداران تراکتورسازی شوم. در این بازی وظیفه‌ام را انجام دادم، چون در حال حاضر بازیکن پیکان هستم و باید عملکردم طوری باشد که نان حلال به خانه ببرم. من برای تراکتورسازی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم هواداران این تیم را خوشحال ببینم.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کنی برای جدایی از تراکتورسازی زود تصیمم گرفتی، گفت: من به دلیل مشکلات خانوادگی و همچنین مسائل تحصیلی مجبور به ترک تبریز شدم ولی هواداران تراکتورسازی در قلب من هستند. امیدوارم که با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کنم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon