قول قهرمانی نمی‌دهم ولی جزو مدعیان هستیم

قول قهرمانی نمی‌دهم ولی جزو مدعیان هستیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: ما همین روند را ادامه خواهیم داد تا در ادامه نیز جزو مدعیان باشیم. قول قهرمانی نمی‌دهم ولی حتماً جزو مدعیان خواهیم بود.

ابراهیم تقی پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره پیروزی تیمش مقابل دبیری اظهار کرد: هدف ما در این مسابقه این بود که تیم مقابل را در زمین خودش نگه‌داریم. ما میل تهاجمی بالایی نسبت به دبیری داشتیم و موفق شدیم در همان ثانیه‌های نخستین مسابقه از تیم حریف پیش بیافتیم.

وی افزود: برخلاف روند بازی این تیم دبیری بود که توانست گل تساوی را وارد دروازه ما کند. اما بازیکنان ما به‌خوبی به بازی برگشتند و نیمه دوم هم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با بی‌نقص خواندن تیم داوری گفت: فقط در دو صحنه جو بازی متشنج شد که در هر دو صحنه نیز این بازیکنان تیم مقابل بودند که با اعتراض‌های بی‌مورد خود بازی را به حاشیه کشانند.

وی درباره عملکرد تیم دبیری خاطرنشان کرد: دبیری یک تیم با اسم‌ورسم و مدعی عنوان قهرمانی است. در حال حاضر به رتبه دبیری در جدول نباید توجه کرد، چون هنوز کار زیادی تا پایان مسابقات باقی است. من این نوید را به مردم می‌دهم که دبیری جزو مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.

تقی پور با اشاره به نتایج مثبت تیمش در خصوص شانس قهرمانی تیمش تأکید کرد: ما همین روند را ادامه خواهیم داد تا در ادامه نیز جزو مدعیان باشیم. قول قهرمانی نمی‌دهم ولی حتماً جزو مدعیان خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره آرامشی که در کنار زمین نسبت به بازی‌های گذشته داشت، گفت: ما تصمیم گرفته‌ایم ازاین‌پس حرکاتی انجام ندهیم که برای تیم ایجاد حاشیه کند و به امید خدا در ادامه آرام‌تر از این هم خواهیم شد و شما یک ابراهیم تقی پور آرام خواهید دید.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon