بالوتلی باز هم برای لیورپول دردسر ساخت

بالوتلی باز هم برای لیورپول دردسر ساخت

خبرگزاری تسنیم: رسانه‌های انگلیسی از جنجال جدید مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال لیورپول و درگیری او با یکی از شهروند زن خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پلیس منچستر انگلیس اعلام کرد که گزارشی مبنی بر بروز درگیری میان ماریو بالوتلی و یک شهروند زن انگلیسی که قصد داشته از خودروی وی عکس بگیرد، دریافت کرده است.

از قرار معلوم این شهروند انگلیسی در ساعت 15 روز گذشته به وقت محلی قصد داشته از خودروی فراری بالوتلی عکس بگیرد که با ممانعت مهاجم پیشین میلان روبه‌رو می‌شود و میان آنها درگیری لفظی صورت می‌گیرد که با فحاشی بالوتلی درگیری شدت پیدا می‌کند. پس از این ماجرا هم پلیس بالوتلی را برای بررسی ماجرا مورد بازجویی قرار می‌دهد تا به این ترتیب یک مورد دیگر به کارنامه سیاه انضباطی سوپرماریو در خارج از زمین بازی اضافه شود.

جنجال جدید بالوتلی در شرایطی او را بار دیگر در کانون توجه رسانه‌ها قرار داده است که مدت زیادی از جنجال قبلی او که باز هم پای پلیس را به میان کشید، نمی‌گذرد. نام بالوتلی ماه گذشته به خاطر انتشار یک پیام جنجالی در یکی از شبکه‌های اجتماعی در اعتراض به نژادپرستی در تیتر اکثر نشریات انگلیسی قرار گرفت و پلیس هم اعلام کرد که ماجرا را مورد بررسی قرار خواهد داد.

بالوتلی تابستان امسال در شرایطی با قراردادی 20 میلیون یورویی از میلان به لیورپول پیوست که بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در خصوص حواشی و جنجال‌های احتمالی او به برندان راجرز، سرمربی قرمزپوشان مرسی‌ساید هشدار داده بودند. بالوتلی نه تنها جنجال و حواشی دوران بازیگری‌اش را کنار نگذاشته است بلکه از نظر فنی هم ناامیدکننده ظاهر شده است و از ابتدای فصل تا کنون در تمام رقابت‌ها برای لیورپول تنها یک گل به ثمر رسانده است که برابر لودوگورتس رازگراد در لیگ قهرمانان اروپا بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon