خطیبی: سایپا را شکست دهیم، فینالیست جام حذفی می‌شویم

خطیبی: سایپا را شکست دهیم، فینالیست جام حذفی می‌شویم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اعتقاد دارد تیمش در صورتی که سایپا را در جام حذفی شکست دهد، می‌تواند فینالیست شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رسول خطیبی در خصوص شکست تیمش مقابل پیکان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور عنوان کرد: ابتدا باید به تیم پیکان و آقای منصور ابراهیم‌زاده تبریک بگویم که توانستند مقابل ما به پیروزی برسند. آنها مقابل تراکتورسازی با تفکر دفاعی پا به میدان گذاشته بودند و با این وجود ما توانستیم موقعیت‌های خوبی را روی دروازه پیکان ایجاد کنیم اما بسیاری از موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نشد.

وی که به عنوان میهمان تلفنی با برنامه «ورزش و مردم» شبکه اول سیما صحبت‌ می‌کرد، ادامه داد: با اینکه 10 نفره شده بودیم باز هم ما پیکان را تحت فشار قرار دادیم و آنها همچنان دفاع می‌کردند. ما یک سوم زمان بازی یک یار کمتر از پیکانی‌ها داشتیم و در همین زمان حریف 9 نفره دفاع می‌کرد. اینکه حمله کردیم و موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نشد را به پای بدشانسی‌مان می‌گذاریم و روزهایی هست که توپ‌های شما تبدیل به گل نمی‌شود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره اینکه تیمش می‌تواند در نیم فصل و پایان فصل صدرنشینی‌اش را حفظ کند و به مقام قهرمانی برسد، گفت: با تمام احترامی که به تمام تیم‌های حاضر در لیگ قائلم و آنها نیز تلاش زیادی می‌کنند اما ما صدر جدول را به راحتی به دست نیاورده‌ایم که به راحتی هم از دست بدهیم. مطمئن هستم بازیکنانم می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند و تلاش می‌کنیم امتیازات لازم را به دست بیاوریم.

خطیبی یادآور شد: تا پایان نیم فصل 3 بازی مانده که 2 بازی را در تبریز برگزار می‌کنیم. مطمئناً اگر بتوانیم از این 2 بازی 6 امتیاز بگیریم قهرمان نیم فصل خواهیم شد. امیدوارم همان طور که هواداران تا به اینجا از ما حمایت کرده‌اند، در بازی‌های باقی مانده هم حمایت‌شان را انجام دهند تا بتوانیم امتیازات لازم را بگیریم.

وی با اشاره به دیدار تیمش مقابل سایپا در رقابت‌های جام حذفی نیز عنوان کرد: تراکتورسازی برای هواداران است و این هواداران پر شور صاحب اصلی تیم هستند. از زحمات تمام آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم مقابل سایپا به ما کمک کنند تا این تیم را شکست دهیم. مطمئن هستم اگر سایپا را شکست دهیم، می‌توانیم به فینال مسابقات برسیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon