رهقی: هواداران تراکتورسازی از ابتدا تا انتهای بازی به رحمتی توهین کردند

رهقی: هواداران تراکتورسازی از ابتدا تا انتهای بازی به رحمتی توهین کردند

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال پیکان تهران مدعی شد، هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از ابتدا تا انتهای بازی به دروازه‌بان این تیم توهین کرده‌اند.

رضا رهقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی 2 بر یک پیکان مقابل تراکتورسازی تبریز عنوان کرد: یک بازی بسیار خوب را در تبریز انجام دادیم. این مسابقه جزو اولین بازی‌هایی بود که پیکان را اینقدر خوب می‌دیدم. بازیکنان ما چهار پنج موقعیت تک به تک را هم از دست دادند که اگر آنها را تبدیل به گل می‌کردیم می‌توانستیم با اختلاف بیشتری تراکتورسازی را شکست دهیم.

وی افزود: اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ما این هفته از انگیزه زیاد و آمادگی بالایی برخوردار بودند و یکی از عاملان موفقیت‌مان مقابل تراکتورسازی همین مسئله بود. البته با توجه به اینکه قبل از مسابقات لیگ و در جام شهدا مقابل تراکتورسازی بازی کرده بودیم و کارمان هم به ضربات پنالتی کشید، شناخت نسبی را از این تیم داشتیم و کادرفنی توانست به خوبی نقاط ضعف و قوت تراکتورسازی را به بازیکنان گوشزد کند.

سرپرست تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه بازیکنان این تیم به دلیل بازی کردن مقابل تیم صدرنشین جدول انگیزه بالایی داشتند، گفت: تیم تراکتورسازی در خانه‌اش شکست‌ناپذیر بود و این موضوع به بازیکنان ما انگیزه داد تا حریف صدرجدولی‌شان را شکست دهند. به نظرم همین که توانسته‌ایم این تیم را در خانه‌اش شکست دهیم، یعنی خوب بوده‌ایم.

رهقی درباره نامه اعتراضی این باشگاه به رفتار هواداران تراکتورسازی عنوان کرد: هواداران تراکتورسازی از ابتدای بازی تا انتها به مهدی رحمتی توهین می‌کردند و ناسزا می‌گفتند که ما به این موضوع اعتراض کرده‌ایم و به همین دلیل نامه‌ای را هم به کمیته انضباطی ارسال کردیم.

وی با اشاره به شرایط حال حاضر پیکان یادآور شد: پیکان نیاز به زمان داشت و به همین دلیل دچار نوسان شده بودیم اما در حال حاضر به انسجام تیمی خوبی رسیده‌ایم. این هفته نیز مقابل صنعت ساری بازی داریم و باید در جام حذفی و در خانه این تیم بازی کنیم که کارمان دشوار است. تجربه شکست صنعت ساری را در خانه‌اش داریم و در لیگ یک این تیم را شکست داده‌ایم اما مطمئناً آنها حریف سرسختی برای ما خواهند بود. تیمی که توانسته ملوان را حذف کند، حریف آسانی نیست.

سرپرست تیم فوتبال پیکان همچنین درباره اینکه به جز اکبرپور و جمشیدیان بازیکن جدیدی به پیکان اضافه خواهد شد یا نه، گفت: با اکبرپور قراردادمان را امضا کردیم و قرارداد جمشیدیان هم بعد از بازی با صنعت ساری امضا می‌شود اما در حال حاضر بازیکن دیگری مدنظرمان نیست. باید منتظر تصمیم کادرفنی باشیم و تا نیم فصل همه چیز مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon