اسیدپاشی در اصفهان نقشه دشمن برای خدشه بر ظرفیت گردشگری کشور است

اسیدپاشی در اصفهان نقشه دشمن برای خدشه بر ظرفیت گردشگری کشور است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه شاهین دژ گفت: اسیدپاشی در اصفهان از توطئه‌های مخالفان نظام و نقشه شوم دشمنان انقلاب اسلامی برای آسیب زدن به ظرفیت‌های گردشگری کشور است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم در ارومیه، حجت الاسلام نقی باقری در آیین عبادی و سیاسی خطبه های این هفته شاهین دژ با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد: هفته نخست ماه محرم به نام امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده و این خود یکی از واجبات و فروع دینی برای مسلمانان است.

امام جمعه شاهین دژ افزود: حتی سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به خاطر امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح جد خود حضرت محمد(ع) و حضرت امیرالمومنان علی(ع) بر علیه یزیدیان قیام کرد.

باقری با اشاره به مسئله اسیدپاشی در اصفهان تصریح کرد: در همین رابطه برخی جرائد، حزب ها و گروه ها تلاش کردند که اسیدپاشی را به جوانان ولایت مدار نسبت دهند در حالی که این کار از توطئه های مخالفان و نقشه شوم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

وی گفت: شهر اصفهان شهر سیاحتی است که گردشگران خارجی بسیاری به آن مسافرت می کنند و با توجه به اینکه پس از نفت، اقتصاد کشورمان وابسته به گردشگری است دشمن می خواهد با رواج اسیدپاشی در این شهر، مردم مومن اصفهان را وحشی جلوه دهند چون این خود به اسلام و نظام خدشه وارد می کند.

باقری با اشاره به سخنان ریاست جمهوری در بین نخبگان زنجانی تصریح کرد: رئیس جمهور فتنه گران را به حر زمان تشبیه کرد چون" حر" در ابتدا سد راه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) شد و امت اسلامی را ترسان و گریان کرد، بنابراین فتنه گران باید به تبعیت از "حر" ضمن توبه و استغفار، به آغوش ملت بازگشته و از ولایت عذرخواهی کنند.

امام جمعه شاهین دژ به رحلت آیت الله مهدوی کنی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: ایشان همانند مالک اشتر بود که تمام وجود خود را در راه ولایت و رهبری وقف کرد و در این رابطه این عالم ربانی با اخلاق حکیمانه خویش صلح و سازش را در میان امت اسلامی و میان مجلس و دولت برقرار می‌کرد.

انتهای پیام/ ب
 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon