عاملان اسیدپاشی در ملاء عام قصاص شوند/وزارت اطلاعات و ناجا فوراً عاملان را شناسایی کنند

عاملان اسیدپاشی در ملاء عام قصاص شوند/وزارت اطلاعات و ناجا فوراً عاملان را شناسایی کنند

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با درخواست از وزارت اطاعات و ناجا برای شناسایی فوری عاملان اسیدپاشی در اصفهان، گفت: حتی اگر قاضی‌ مربوطه تشخیص بدهد ما از قصاص این افراد در ملاء عام هم حمایت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه، بازداشت فوری و برخورد قاطع با عاملان اسیدپاشی در اصفهان مطالبه جدی مجلس از وزارت اطلاعات و ناجا است، تصریح کرد: 3 فرد متهم در بحث اسید پاشی بازداشت شده است اما ما از دستگاه اطلاعاتی و امنیتی می‌خواهیم برای ریشه‌یابی این موضوع، تمام عوامل بازداشت شوند.

وی افزود: اسیدپاشی عملی زشت، غیر انسانی است که تنها از سوی کسانی می‌تواند انجام شود که در مکتب اسلام و انقلاب اسلامی بزرگ نشده باشند؛ کار کسانی است که تربیت شده مکتب امام حسین نبوده‌اند و می‌خواهند با با این اقدام، مومنان و نیروهای انقلاب را در جامعه مخدوش کنند که بر همین اساس باید گفت، اسیدپاشی حرکتی ضدانقلابی بوده است.

سالک با بیان اینکه نیروهای ارزشی و انقلابی در اصفهان برای بازداشت عاملان اسیدپاشی آماده همراهی با ناجا و اطلاعات هستند، تاکید کرد: برخی رسانه‌های ضدانقلاب که قصد دارند، اسیدپاشی را به بحث حجاب ربط بدهند، در حقیقت اسیدپاشان را در رسیدن به اهداف شومشان یاری می‌کنند؛ اسید پاشی هیچ ارتباطی به بجث حجاب نداشته و ندارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان با تاکید بر اینکه، عاملان اسیدپاشی باید به شدیدترین حالت ممکن مجازات شوند، تاکید کرد: حتی اگر قاضی‌ مربوطه تشخیص بدهد ما از قصاص این افراد در ملاء عام هم حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon