قدرت بازدارندگی، کشور را از هرگونه تجاوز مصون نگه داشته است

قدرت بازدارندگی، کشور را از هرگونه تجاوز مصون نگه داشته است

خبرگزاری تسنیم: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: قدرت بازدارندگی نظام در برابر دشمنان قسم خورده به گونه‌ای بوده که آنان توان تفکر حمله به ایران اسلامی را هم ندارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام محسن حیدریان در مراسم صبحگاه بسیجیان شرکت کننده در رزمایش فرهنگی رزمی الی بیت المقدس در شهرستان قروه اظهار کرد: ما در آستانه ماه محرم هستیم ، ماهی که بزرگترین حادثه را در تاریخ اسلام رقم زد و در پناه این حرکت عظیم اسلام به عزت رسید.

وی با اشاره به الهام بخشی انقلاب اسلامی از حرکت عظیم عاشورا گفت: انقلاب اسلامی ما با الهام از عاشورا و قیام امام حسین(ع) شکل گرفته و در واقع جرقه این انقلاب با محرم زده شده است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: فداکاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام پس از انقلاب اسلامی با تأسی از فرهنگ عاشورا و به نام محرم حسینی بوده است و هشت سال دفاع مقدس هم از آن جمله است.

به گفته وی در بیش از  75 درصد از وصیت نامه شهدا اعلام شده است که آنان با الهام بخشی از عاشورا و قیام حسین بن علی(ع) در این راه وارد شده‌اند تا ارزش ها و آرمان های سید و سالار شهیدان را پاس دارند و حفظ کنند.

حجت‌الاسلام حیدریان افزود: همه انسان‌های مجاهد و مخلص و گمنام بسیجی تنها برای عزت اسلام و عظمت اسلام در جبهه‌های حق و باطل حضور یافتند و هدف والای همه بسیجیا‌ن گمنام دفاع از ولایت و رهبری است.

وی با تاکید بر فرامین حضرت امام خمینی(ره) گفت: تعابیر امام راحل درباره بسیج عظمت این نهاد شکل گرفته از بطن مردم را به ما نشان می‌دهد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان استحکام نظام و قوت نظام و عظمت نظام را در استحکام بخشیدن به بسیج و قدرت دادن به آن دانست و تاکید کرد: برای ساخت استحکام درونی نظام باید بر نیروهای انقلاب تکیه کرد و نیروی انقلاب اسلامی بسیج است.

به گفته وی ایران اسلامی حیات خود را در برابر بزرگترین توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار حفظ کرده و حیله های دشمنان را خنثی کرده است.

حجت‌الاسلام حیدریان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: اگر امروز در زمینه‌های مختلفی پیشرفت داشته‌ایم به گونه‌ای که تمامی جهانیان بر ان تاکید می‌کنند این مهم به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهیدان حاصل شده و این عزتمندی در آینده هم ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر قدرت نظامی جمهوری اسلامی تصریح کرد: قدرت بازدارندگی نظام در برابر دشمنان قسم خورده به گونه‌ای بوده که آنان توان تفکر حمله به ایران اسلامی را هم ندارند که اگر خون شهدا و این بازدارندگی ها نبود دشمن بی درنگ به ما حمله می‌کرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان انگیزه الهی ،حضور مردم در صحنه و وجود رهبر معظم انقلاب را عامل ایستادگی و پیروزی دانست و گفت: این نظام در بیرون از مرزهای انقلاب اسلامی نیز تاثیرگذار بوده است و در مکان متوقف نشده که اگر در صحنه دیپلماسی به تعبیر رییس جمهور ما در برابر 5 قدرت جهانی می‌ایستیم این امر ناشی از قدرت انقلاب اسلامی و اقتدار جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به زیاده خواهی همیشگی دشمنان تصریح کرد: ملت ایران در برابر هیچ دشمنی سر خم نمی‌کند و در برابر دشمنان تا آخر خواهد ایستاد.

حجت‌الاسلام حیدریان با اشاره به اوضاع منطقه جریان داعش را، جریانی پوچ و دروغین توصیف کرد و افزود: گروهک داعش در فاصله 140 کیلومتری ایران اسلامی توسط رزمندگانی که توسط ایران حمایت مشاوره‌ای می‌شدند شکست خورد و دیگر جرات حرکت به سمت مرزهای ایران اسلامی را از ذهن دور کرده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon