قتل عام افراد بی‌گناه تنها هنر تروریست‌های تکفیری است

قتل عام افراد بی‌گناه تنها هنر تروریست‌های تکفیری است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت مریوان با اشاره به رویکرد تروریست‌های تکفیری گفت: قتل عام افراد بی‌گناه تنها هنر تروریست‌های تکفیری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مریوان که در مسجد جامع این شهر اقامه شد با اشاره به تعالیم دین اسلام اظهار کرد: اسلام دین رأفت و مهربانی است و هرکس جز این بگوید شناخت کافی از اسلام ندارد.

وی گفت: کشتار انسان‌هایی که نمی‌توانند از خود دفاع کنند و از هیچ گونه وسایلی برای دفاع از خود بهره‌مند نیستند کار انسان‌های ترسو و بزدل است و دین اسلام به هیچ وجه چنین رفتاری را نمی‌پسندد.

امام جمعه موقت مریوان  تصریح کرد: زمانی که پیامبر مکرم اسلام(ص) برای فتح مکه اقدام کرد با لشکری که از افراد مسلمان ساخته بود می‌توانست تمامی افرادی را که در این شهر زندگی می‌کردند از بین ببرد اما دستور اکید به تمامی صحابه خود داد که به هیچ عنوان حق خونریزی ندارند مگر اینکه فردی در برابر آنها ایستادگی کند و این سیره پیامبر(ص) است و باید راه مسلمانان باشد.

وی گفت: وحشیانه ترین اعمال توسط گروهی موسوم به دولت اسلامی داعش انجام می‌شود و این در حالی است که سران عرب در برابر این جنایات سکوت کرده‌اند و این سکوت در دین مبین اسلام جایز نیست.

ماموستا رستمی افزود: آموزه‌های دینی اسلام انسان را از هر گونه جرم و جنایاتی بر حذر داشته و و خشونت علیه افراد بیگناه، زنان، کودکان و سالخوردگان را به شدت تقبیح کرده است.

وی با اشاره به رویکرد تروریست‌های تکفیری گفت: قتل عام افراد بی‌گناه تنها هنر تروریست‌های تکفیری است.

انتهای پیام/ ب

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon