داعش محصول مشترک غرب و رژیم صهیونیستی است

داعش محصول مشترک غرب و رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بانه گفت: گروهک تروریستی داعش محصول مشترک غرب و رژیم صهیونیستی برای بدنام کردن اسلام است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، ماموستا عبدالله حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بانه که در مسجد جامع این شهر اقامه شد با اشاره به جنایات داعش در کشورهای اسلامی اظهار کرد: داعش محصول مشترک غرب و رژیم صهیونیستی است.

وی گفت: دولت‌های غربی و در راس آنها آمریکا با همکاری رژیم صهیونیستی برای تفرقه افکنی بین مسلمانان و ایجاد موج اسلام هراسی در جهان داعش را به وجود آوردند که اکنون این مسائل دامن خود آنان را گرفته است.

امام جمعه بانه با اشاره به اینکه جنایات و ظلم داعش سبب شادی بلاد کفر و استکبار جهانی شده تصریح کرد: دشمن می‌خواهد که ما مسلمانان متحد نباشیم و به این واسطه بر ما سلطه داشته باشد اما مسلمانان باید در نهایت هوشیاری و آگاهی مانع رسیدن دشمن به این خواسته‌های شوم و پلیدشان شوند و نگذارند که دشمن با این وحشی گری‌ها به نام اسلام به اسلام ضربه زده و آن را بدنام کنند.

وی با اشاره به اینکه دین اسلام کامل‌ترین و پاک ترین ادیان نزد خداوند متعال است گفت:دین اسلام دین ایثار و گذشت است و از صدر اسلام جان فشانی‌های بسیاری در راه این دین شده است.

ماموستا حیدری افزود: نمونه بارز این جان فشانی‌ها و ایثارها را اصحاب پیامبر معرفی کرد که تا لحظه آخر حیات مبارک پیامبر و بعد از فوت پیامبر گرامی هم با تمام وجود در خدمت اسلام بودند و در آخر جانشان را هم در راه اسلام فدا کردند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند پس باید ما هم با جان و دل این میراث را حفظ و از آن نگهداری کنیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و بیان واقعه عاشورا، از امام حسین(ع) به عنوان بزرگ مرد شهید نام برد و خاطر نشان کرد: قیام امام حسین(ع) و واقعه عاشورا هیچگاه از ذهن‌ها پاک نخواهد شد و این واقعه به گونه ای است که دل هر انسان آزاده‌ای را به درد خواهد آورد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon