الگوهای اسلامی در ایام محرم به مردم معرفی شوند


الگوهای اسلامی در ایام محرم به مردم معرفی شوند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه کوهبنان با بیان اینکه امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت زینب (س) بهترین الگوی مسلمانان هستند، گفت: باید تلاش شود در مراسم روضه‌خوانی و عزاداری ماه محرم اعمال خرافات در بین مسلمانان ترویج نشود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهبنان، حجت‌الاسلام عباس جعفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، اظهار کرد: محرم فرصت خودسازی و پیوند با ولایت است.

وی افزود: جوانان با شرکت در مجالس عزاداری امام حسین (ع) بر شکوه آن در اقامه نماز اول وقت بیفزایند.

امام جمعه کوهبنان با بیان اینکه امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت زینب (س) بهترین الگوی مسلمانان هستند، تصریح کرد: باید تلاش شود در مراسم روضه‌خوانی و عزاداری ماه محرم اعمال خرافات در بین مسلمانان ترویج نشود.

حجت‌الاسلام جعفری با تأکید بر تعدیل صدای بلندگوها به منظور عدم آزار و اذیت همسایگان مساجد و تکایا، گفت: ذبح گوسفند به طریق قانونی و صحیح‌ انجام شود.

وی با تسلیت رحلت عالم ربانی آیت‌الله مهدوی‌کنی اظهار کرد: ایشان از یاران باسابقه انقلاب و امام خمینی (‌ره‌) و عالمی وارسته، باتقوا، بابصیرت و به روز بود.

امام جمعه کوهبنان با بیان اینکه این عالم ربانی وظیفه خود را به اسلام و انقلاب اسلامی به خوبی انجام داده است، تصریح کرد: در دوران انقلاب هر کجا که امام خمینی (‌ره‌) مسئولیتی به ایشان پیشنهاد کردند، پذیرفت و با نهایت توان و دقت کار خود را انجام داد‌.

جعفری با اشاره به هفته ملی سلامت بانوان، خاطرنشان کرد: در حقیقت نیمی از افراد جامعه متعلق به بانوان است، بنابراین حفظ سلامت مادر و همسر سبب آرامش خانواده می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon