فرماندار جدید سقز اتمام طرح‌های نیمه تمام عمرانی را پیگیری کند

فرماندار جدید سقز اتمام طرح‌های نیمه تمام عمرانی را پیگیری کند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه سقز با اشاره به معرفی فرماندار جدید سقز در روز شنبه گفت: فرماندار جدید سقز اتمام طرح‌های نیمه تمام عمرانی را پیگیری کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، ماموستا عبدالرحمن حسین‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سقز که در مسجد جامع این شهر اقامه شد با اشاره به تغییر مسئولیت ها اظهار کرد: تلاش برای خدمت به مردم باید سرلوحه کار همه مسئولان در نظام اسلامی باشد.

وی با اشاره به خداحافظی فرماندار شهرستان سقز با مردم این شهر در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه امروز، از فرماندار جدید که قرار است فردا معرفی شود خواست با جدیت پیگیر به اتمام رساندن طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان باشد.

امام جمعه سقز شهرستان سقز را شهرستانی بزرگ با مردمانی فهیم و دانا دانست و تصریح کرد: خدمت رسانی به این مردم قدرشناس نزد خداوند دارای اجر و پاداشی عظیم است.

وی با اشاره به بزرگی و عظمت قرآن کریم گفت: قرآن کتاب انسان ساز است و توجه به دستورات قرآن عامل دور شدن انسان از هر گونه خطا است.

ماموستا حسین‌زاده با اشاره به نزول قرآن بر پیامبر گرامی اسلام گفت: قرآن در زمانی بر حضرت رسول(ص) نازل شد که امکاناتی برای ثبت آن وجود نداشت و قرآنی که امروز دست ماست با زحمات بسیار زیاد از سوی اصحاب پیامبر(ص) جمع آوری شده و امروز به دست ما رسیده است.

وی با بیان اینکه قرآن کریم پاسخ به تمام نیازهای روحی انسان را در خود جای داده است، بر تدبر در قرآن کریم توسط مسلمانان تاکید کرد.

فرماندار شهرستان سقز هم قبل از خطبه‌های نماز در گزارشی اقدامات خود در 25 ماه گذشته به عنوان فرماندار این شهرستان را ارائه و از مردم خداحافظی کرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon