فاز اول هتل چزابه برای زائران اربعین امسال افتتاح می‌شود

فاز اول هتل چزابه برای زائران اربعین امسال افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت گفت: فاز اول هتل چزابه برای زائران اربعین امسال افتتاح می‌شود.

ناصر خدرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: در موضوع اربعین و ایام خاص برنامه‌ای داریم که تا آن‌جا که امکان دارد سازمان حج برای ارائه خدمات به صورت پکیج کامل اقدامات خود را انجام دهد و آنجایی که برخی از زائران بخش‌هایی از خدمات مانند ویزا یا حمل و نقل به مرز، یا از مرز تا کربلا یا نجف یا مدت‌زمان کوتاه‌تری از مسافرت به عتبات را می‌خواهند، می‌توانیم با ساماندهی خدمات هر آنچه زائران می‌خواهند را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه تمهیدات اینها را دیدیم که زائران انتخاب کنند و ما این خدمات را ارائه کنیم تصریح کرد: در زمینه هتل‌ها در بستان، تقریباً کارهای ابتدایی زائرسرایی که دنبالش هستیم را انجام داده‌ایم و مقداری از کار ساخت و سازش هم انجام شده است، دنبال این هستیم که فاز اول آن برای اربعین به بهره‌برداری برسد که امیدواریم که بخش‌هایی در اربعین افتتاح شود.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت ادامه داد: در شلمچه که جزء مرزهای زمینی است که فعلاً بسته بوده است، کارهای ابتدایی و اداری‌ آن را انجام می‌دهیم تا هتل و زائرسرای شلمچه را به بهره‌برداری برسانیم در حال حاضر سرمایه‌گذاری آن آماده است.

خدرنژاد خاطرنشان کرد: در مهران نیز سرمایه‌گذار را پیدا کردیم امیدواریم در این یکی دو ماه آینده نهایی شود و کلنگ کار را بزنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon