آل‌سعود با صدور حکم اعدام شیخ نمر، نابودی خود را تضمین می‌کند


آل‌سعود با صدور حکم اعدام شیخ نمر، نابودی خود را تضمین می‌کند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه لامرد با اشاره به صدور حکم اعدام شیخ نمر، گفت: آل سعود با صدور این حکم در واقع حکم نابودی خود را امضا کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لامرد، حجت‌الاسلام سید علی اصغر شهیدی امام جمعه لامرد با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، اظهار کرد: اگر محرم، عاشورا و امام حسین (ع) نبود از اسلام و دین هم خبری نبود چون بنی امیه برای نابودی اسلام برنامه‌ریزی و کارهای خودش را تمام شده تلقی کرده بود.

امام جمعه لامرد با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) نیز می‌فرمانید ما هرچه داریم از محرم داریم پس زنده نگه داشتن  اسلام از مجالس محرم است، گفت: مجالس عزاداری امام حسین (ع) باید به خوبی و باشکوه برگزار شود.

وی خطاب به مداحان گفت: از شما می‌خواهم که به صورت انقلابی و اسلامی مداحی کرده و در انتخاب اشعار مداحی دقت لازم را داشته باشید.

حجت‌الاسلام شهیدی با بیان اینکه پویایی اسلام از برکات محرم و صفر است، خاطرنشان کرد: واقعه کربلا یک حادثه معمولی نیست درواقع این واقعه دین اسلام را بیمه کرده است.

وی با عرض تسلیت به مناسبت رحلت آیت‌الله مهدوی کنی، اظهار کرد: ایشان یکی از یاوران و یاران انقلاب و رهبری بودند که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بر ضد رژیم ستم شاهی مبارزه کردند و بعد از انقلاب اسلامی نیز همراه و یاور امام (ره) و مقام معظم رهبری بودند.

حجت‌الاسلام شهیدی با اشاره به صدور حکم اعدام شیخ نمر، افزود: رژیم آل سعود با صدور این حکم در واقع حکم نابودی خودش را امضا کرده است.

وی تصریح کرد: آل‌سعود از زمان حاکمیت بر عربستان جنایات گسترده‌ای علیه شیعیان انجام داده ولی آل سعود بداند که در صورت اعدام شیخ نمر تمامی مسلمانان جهان بر سر این رژیم خواهند شورید و عمر این رژیم به پایان می‌رسد.

امام جمعه لامرد با اشاره به وحدت شیعه و سنی در ایران، گفت: همه دنیا می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمند خاورمیانه و نفوذ و قدرت ایران در کشورهای منطقه بسیار زیاد است همانطور که در جنگ 33 روزه و در سوریه  برای دشمنان مشخص شد که ایران  قدرت و نفوذ بالایی در  منطقه دارد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon