یک تصمیم جمعی در اعتراض به عدم پرداخت قسط دوم مطالبات

یک تصمیم جمعی در اعتراض به عدم پرداخت قسط دوم مطالبات

خبرگزاری تسنیم: بازیکنان تیم نفت تهران به دلیل پاره‌ای از مشکلات حاضر به تمرین نشدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم نفت تهران قرار بود ظهر امروز (جمعه) در زمین تمرینی این تیم در تهرانسر دنبال شود اما تیمی که در این چند سال همیشه بدون حاشیه فعالیتش را دنبال کرده با حاشیه بزرگی روبرو شد.

بازیکنان تیم نفت که ساعت 12 خود را به تهرانسر رسانده بودند تا تمرینات‌شان را دنبال کنند در تصمیمی جمعی از تمرین کردن سر باز زدند و اعتراض خود بابت دریافت نکردن قسط دوم مطالبات این فصل‌شان را این‌گونه نشان دادند. بازیکنان تیم نفت ابتدای فصل از باشگاه 12 درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت کردند اما باشگاه برای پرداخت بخش دوم قرارداد بازیکنان دچار مشکل شد.

منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت که بارها اعلام کرده بود در تهیه بخش دوم مطالبات بازیکنان این تیم دچار مشکل شده با تغییر هیئت مدیره امید زیادی داشت تا این مشکل را حل کند اما باز هم چنین اتفاقی رخ نداد.

حالا و در آستانه بازی حساس تیم نفت تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با شهرداری اردبیل بازیکنان به وضعیت فعلی باشگاه و پرداخت نشدن بخش دوم پول‌شان اعتراض دارند. معترضان با اعتصاب کردن اعتراض خود را نشان داده‌اند و در حالی که امروز سرپرست تیم نفت در تمرین حضور نداشته بازیکنان تصمیم به اعتصاب گرفته‌اند. گفته می‌شود بعد از این داستان هم رحیم ایرانیان، سرپرست تیم نفت هرچقدر تلاش کرده تا تماسی با علیرضا منصوریان داشته باشد، موفق نشده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon