سنندج قهرمان رقابت‌های گروه ۳ تنیس روی میز کشور شد

سنندج قهرمان رقابت‌های گروه 3 تنیس روی میز کشور شد

خبرگزاری تسنیم: تیم تنیس روی میز شهرداری سنندج عنوان قهرمانی گروه ۳ مسابقات لیگ برتر نونهالان و نوجوانان پسر قهرمانی باشگاه‌های کشور در فصل ۹۳ را کسب کرد و راهی دور نهایی این رقابت‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، رقابت‌های لیگ برتر نونهالان و نوجوانان پسر قهرمانی باشگاه‌های کشور از صبح امروز با حضور 23 تیم برای کسب جواز صعود به دور نهایی مسابقات در سه شهر سنندج، اراک و خرم آباد آغاز شد.

بر اساس این گزارش، رقابت‌های امسال با شرکت 23 تیم در 3 گروه به صورت منطقه‌ای و متمرکز در 2 مرحله رفت و برگشت برگزار و در پایان دور مقدماتی از هر گروه 3 تیم به دور نهایی لیگ برتر صعود می‌کنند تا برای تصاحب عنوان قهرمانی لیگ برتر امسال با یکدیگر رقابت کنند.
در رقابت‌های گروه 3 به میزبانی سالن اختصاصی خانه پینگ پینگ سنندج، 8 تیم شهرداری سنندج، هیئت کردستان الف و ب، پرشین فولاد اصفهان، هیئت قزوین، مناطق نفت خیز جنوب، هیئت کرمان و خوش خبر نوین شمال به صورت دوره‌ای و با سرداوری یحیی لطف‌الهد‌نسبی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات تیم شهرداری سنندج با کسب بیشترین امتیاز مقام قهرمانی مرحله مقدماتی را کسب کرد و پای به مرحله نهایی این مسابقات در فصل 93 گذاشت و تیم‌های هیئت قزوین و مناطق نفت خیز جنوب نیز با قرار گرفتن در مکان دوم و سوم جدول رده بندی در مجموع مراحل رفت و برگشت به دور نهایی صعود کردند.

تیم تنیس روی میز شهرداری سنندج در این رقابت‌ها در رده سنی نونهالان با ترکیب آریان امیری حسینی، آریان رحیمی و آروین ایوبی و در رده سنی نوجوانان با حضور فربد کم‌آزار، زانا عبداللهی و مبین سجادی به مصاف حریفان خود رفت.

در گروه یک این رقابت‌ها بین 7 تیم نفت و گاز گچساران، هیئت لرستان، شهرداری اراک ب، نفت آبادان، هیئت قم، هیئت پینگ پنگ رامهرمز، هیئت کرمانشاه در شهرستان خرم آباد با سرداوری داریوش ضرغام ‌ور با یکدیگر به رقابت پرداختند و در رقابت‌های گروه 2 به میزبانی شهرستان اراک و با سرداوری علیرضا حجازیان 8 تیم آرایشی بهداشتی گلستان، شهرداری اراک الف، آکادمی پینگ پنگ جمال ارومیه، دیزل مولد کاشان، آینده سازان جنوب بیرجند ، هیئت بوشهر، آینده سازان هرمزگان، پتروشیمی بندر امام برای کسب جواز صعود به دور نهایی مسابقات به مصاف هم رفتند.

رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های قهرمانی کشور در مرحله مقدماتی با شرکت 23 تیم در 3 گروه به صورت منطقه‌ای و متمرکز در 2 مرحله رفت و برگشت برگزار و در پایان 9 تیم برتر در دور نهایی برای شناخت قهرمان این فصل مسابقات با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon