پایا‌سازه با برتری مقابل شهرداری از جمع قعرنشینان فرار کرد

پایا‌سازه با برتری مقابل شهرداری از جمع قعرنشینان فرار کرد

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتسال پایا سازه آذربایجان در دیدار مقابل شهرداری ساوه با برتری پر گل موفق شد ۳ امتیاز این دیدار را کسب کند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز تیم پایا سازه آذربایجان در تبریز میزبان تیم شهرداری ساوه بود که در پایان موفق شد با نتیجه 5 بر 3 از سد میهمان خود بگذرد.

در این دیدار ابتدا میزبان توسط علیرضا عسگری از حریف خود پیشی گرفت که در ادامه مهران رضاپور کار را به‌تساوی کشاند.
 پس‌ از آن شاگردان زارعی بار دیگر برای رسیدن به برتری به سمت دروازه شاگردان خوراکچی هجوم آوردند که بازهم علیرضا عسگری گلزنی کرد تا هم خودش و هم پایا سازه را دو گله کند.

مجتبی مریدی زاده دومین گل زن شهرداری ساوه بود تا برای دومین بار پیاپی دو تیم به‌تساوی دست یابند ولی این بار علی محمدی سومین گل تیم میزبان را وارد دروازه میهمان کرد ولی بازهم طبق روند گذشته کار به‌تساوی کشید و زننده سومین گل شهرداری مصطفی ظریفیان بود.

در اواخر مسابقه ابراهیم قبادی موفق شد چهارمین گل پایا سازه را به ثمر برساند و درحالی‌که شهرداری با خارج کردن دروازه‌بان خود و اضافه کردن یک بازیکن به دنبال به‌تساوی کشاندن بازی بود قبادی دروازه خالی حریف را باز کرد تا دومین گل خود را در این بازی به ثمر رسانده باشد.

با این پیروزی پایا سازه از 9 دیدار 9 امتیازی شد تا با سرمربی گری مدیرعامل خود شرایط بهتری تجربه کند و به از قعر جدول فرار کند.

شهرداری ساوه نیز با این شکست همچنان 4 امتیازی ماند تا قعرنشین لیگ برتر بماند و در هفته‌های بعدی برای فرار از سقوط تلاش کند.

همچنین روز گذشته در دربی فوتسال استان مس سونگون موفق شد تیم دبیری تبریز را شکست دهد و خود را به رده دوم جدول رده‌بندی برساند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon