حماس: سران رژیم اشغالگر از آغاز انتفاضه در قدس واهمه دارند

حماس: سران رژیم اشغالگر از آغاز انتفاضه در قدس واهمه دارند

خبرگزاری تسنیم: یکی از رهبران جنبش حماس تاکید کرد که سران رژیم اشغالگر از آغاز انتفاضه جدید در قدس اشغالی ترس و واهمه دارند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، «عزت الرشق» طی اظهاراتی در صفحه فیس بوک نوشت: سران رژیم اشغالگر از آغاز انتفاضه جدید در قدس اشغالی ترس و واهمه دارند و به همین دلیل خواستار تشدید «مشت امنیتی» هستند.

وی افزود: ترس شما هرگز از بین نخواهد رفت و امنیت شما هرگز محقق نخواهد شد، سران رژیم اشغالگر خواهان باز گذاشتن دست اشغالگران بر اساس نظریه جنایتکارانه خود هستند [اما] چیزی که با زور محقق نشده با زور بیشتر نیز محقق نخواهد شد.

الرشق همچنین تصریح کرد: جنایت های شما هرگز باعث از بین رفتن ترس شما نخواهد شد و هرگز امنیت برایتان به ارمغان نمی آورد، ملت ما حق دفاع از خویش و آزادسازی سرزمین و مقدسات و نابودی اشغالگران را دارد.

این در حالی است که در درگیری های شهر قدس و در نتیجه استفاده نیروهای اشغالگر از گاز اشک آور علیه جوانان فلسطینی، بیش از 15 نفر زخمی شدند.

منابع محلی گفتند که 4 بالگرد اسرائیلی متعلق به نیروهای هوایی رژیم صهیونیستی در حال پرواز بر فراز مسجد الاقصی و محله های شهر قدس هستند.

بر اساس این گزارش، شب گذشته نیز در جریان درگیری هایی که در محله رأس العامود در شهرک سلوان واقع در جنوب مسجد الاقصی رخ داد، دستکم 12 نفر در اثر اصابت گلوله پلاستیکی زخمی شدند.

از سوی دیگر صدها فلسطینی ساکن قدس به دلیل وجود تدابیر شدید امنیتی، امروز نیز نماز جمعه را در خیابان ها و کوچه های قدس به جا آوردند. 

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان