تصمیم جدید اداره زندان‌های اسرائیل برای استفاده از سلاح علیه اسرا

تصمیم جدید اداره زندان‌های اسرائیل برای استفاده از سلاح علیه اسرا

خبرگزاری تسنیم: باشگاه اسیر فلسطینی گزارش داد که اداره زندان های رژیم صهیونیستی طی ابلاغیه‌ای مکتوب به اسرا اعلام کرد که دستور استفاده از سلاح علیه اسرا را به نیروهای خود صادر کرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، «قدوره فارس» رئیس باشگاه اسیر فلسطینی با اشاره به اینکه اداره زندان های رژیم صهیونیستی به یگان های خود برای استفاده از سلاح در هنگام یورش به سلول های اسرا دستور صادر کرده است، گفت که این تصمیم اداره زندان ها «بازی با آتش» است.

وی اظهار داشت که این تصمیم مشکوک بیانگر زمینه سازی برای اجرای مقاصد پنهان اداره زندان های رژیم اشغالگر برای قتل اسرا با تصمیمات سیاسی است.

بر اساس این گزارش، اداره زندان های اسرائیل به دنبال اعتراض اسرای زندان «نفحه» نسبت به یورش نیروهای مسلح به سلول های آنها، این ابلاغیه را به اسرا ارائه کرد.

فارس در ادامه گفت: این نخستین بار نیست که یگان های ویژه مجهز به سلاح به زندان ها یورش می برند بلکه در سال های اخیر چندین بار این اتفاق افتاده است.

وی همچنین از نهادهای امنیتی فلسطینی خواست مداخله کرده و برای توقف این سیاست مقامات رژیم اشغالگر برای قتل اسرا وارد عمل شوند.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان