پاکستان اجازه اعمال تروریستی را در مرز مشترک ایران ندهد

پاکستان اجازه اعمال تروریستی را در مرز مشترک ایران ندهد

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما جنگ و نزاعی را با پاکستان به عنوان کشور همسایه و دوست نداریم ولی انتظارمان این است که سران این کشور اجازه ندهند تروریست ها از مرز مشترک ایران و پاکستان برای اعمال رفتاهای تروریستی استفاده کنند.

منصور حقیقت‌پور در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: در مرز ایران با پاکستان درگیری و نزاع رخ نداده و شایعات منتشرشده در این زمینه بی پایه و اساس است.

وی با بیان اینکه مرزهای شرقی کشورمان به شکل کامل تحت نظارت نیروهای نظامی و امنیتی است، گفت: اخبار کذب منتشرشده توسط رسانه‌ها و سایت های بیگانه همه با هدف به چالش کشیدن منطقه است در حالی که بین نیروهای مرزبانی ایران و پاکستان هیچ گونه درگیری و تبادل آتش انجام نشده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: ما از طریق دولتمردان خطاب به کشور پاکستان اعلام کرده ایم که جلوی برخی خرابکاری ها در مرزها را بگیرند و اجازه ندهند تنشی رخ دهد که به یقین حادثه رخ داده در سراوان را نیز به جد دنبال می کنیم.

حقیقت پور امنیت کشورمان را در مقایسه با وضعیت نامناسب منطقه و برخی ناآرامی ها مطلوب و درعین آرامش دانست و بیان کرد: هیچ گونه حرکتی مرزهای‌مان را تهدید نمی کند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon