توسعه شهرستان کهگیلویه نیازمند ورود بخش خصوصی است

توسعه شهرستان کهگیلویه نیازمند ورود بخش خصوصی است

خبرگزاری تسنیم: فرماندار کهگیلویه گفت: توسعه فرهنگی و عمرانی این شهرستان نیازمند ورود بخش خصوصی به این حوزه و باید بسترهای مورد نیاز برای مشارکت بخش خصوصی به حوزه سرمایه‌گذاری شهرستان فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، امشب اعضای هیئت مدیره مؤسسه خیریه بوتراب خوی در دیدار با فرماندار کهگیلویه به بررسی مشکلات حوزه‌های مختلف این شهرستان پرداختند.

سید کرامت الله کریمی بابیان اینکه شهرستان کهگیلویه از نگاه تاریخی به زمان شاپور دوم ساسانی برمی‌گردد و ازنگاه دینی نگاه خاص تشیع برآن پذیرفته است،اظهار کرد: این شهرستان ظرفیت تبدیل شدن به پایتخت فرهنگی استان را دارد.

فرماندار کهگیلویه گفت: نشست‌ها و تعاملات فرهنگی دوشهرستان خوی و کهگیلویه می‌تواند عمیق‌تر و دامنه‌دار باشد و این تعاملات در بین نخبگان،دانشگاهیان و خیرین ایجاد گردد.

کریمی بابیان اینکه ورود بخش خصوص و سرمایه‌گذاری در این منطقه راهکار مشکلات شهرستان کهگیلویه دانست و خواستار همکاری خیران شد و گفت: تمامی تلاش خود را برای همراهی و همکاری با سرمایه‌گذران به کار می‌گیریم.

وی بابیان اینکه در تمامی زمینه‌ها اعم از تأمین امنیت،قرار دادن زمینه مساعدت و همکاری با بخش خصوصی را فراهم می‌کنیم،بیان کرد: شهرستان کهگیلویه منطقه بکری است و به طور قطع با ورود سرمایه‌گذاران می‌توان مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان سرعت بگیرد.

کریمی ضمن تشکر از حضور اعضای هئیت مدیره خیریه عترت بوتراب خوی،ابراز کرد: بر دستان مبارکتان بوسه می‌زنیم که همچون فرشتگانی هستید که می‌توانند پاکدستی انسان‌های خاص را از نظر هویتی پاسخ مثبت دهند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon