اختتامیه مسابقه فیلمنامه‌نویسی «هشت نوشت» در قم برگزار شد


اختتامیه مسابقه فیلمنامه‌نویسی «هشت نوشت» در قم برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: مسابقه فیلمنامه‌نویسی «هشت نوشت»، ویژه فیلم‌نامه‌های نگارش شده در حوزه دفاع مقدس در قم، برندگان خود را شناخت.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیین اختتامیه نخستین مسابقه فیلمنامه‌نویسی «هشت نوشت» با موضوع دفاع مقدس، جمعه شب در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد.

مسئول انجمن سینمای جوان استان قم در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: 84 فیلمنامه با موضوع دفاع مقدس پس از اعلام فراخوان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و با داوری آثار رسیده، فیلمنامه‌های برتر انتخاب شدند.

ابوذر با اشاره به اینکه هم اکنون بانک غنی فیلمنامه با موضوع دفاع مقدس در استان قم وجود دارد، خاطرنشان کرد: آثار رسیده به مسابقه «هشت نوشت»، باید با حمایت مسئولان به مرحله تولید برسند.

 معاون فرهنگی - هنری ارشاد اسلامی قم نیز در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: فعالیت هنری در حوزه دفاع مقدس کار کردن در یک خاکریز غریب است.

حجتی با تأکید بر اینکه آثار هنری می توانند وقایع حماسی را ماندگار کنند، افزود: امروزه متأسفانه در عرصه سینمای دفاع مقدس  ضعف فیلمنامه داریم و جشنواره‌های این چنینی می توانند به تقویت فیلمنامه‌ها در این عرصه کمک کند.

در بخش پایانی این مراسم، از صاحبان فیلمنامه‌های برتر با اهدای جوایز نقدی و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon