تیم فوتبال صبای قم برابر صنعت نفت آبادان شکست خورد


تیم فوتبال صبای قم برابر صنعت نفت آبادان شکست خورد

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال صبای قم در هفته دوم لیگ بر‌تر فوتبال نوجوانان کشور، برابر صنعت نفت آبادان شکست خورد و برای نخستین بار طعم باخت را چشید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، رقابت‌های فوتبال لیگ بر‌تر نوجوانان باشگاه‌های کشور، امروز جمعه پیگیری شد و هفته دوم خود را پشت‌سر گذاشت.

در ادامه این رقابت‌ها، تیم فوتبال صبای قم نخستین شکست خود را تجربه کرد.

این تیم که در هفته نخست در مسابقه‌ای خانگی برابر تیم پتوی لاله اصفهان به تساوی بدون گل دست یافته بود، در دیدار برابر صنعت نفت آبادان به دنبال نخستین 3 امتیاز خود از فصل جدید بود اما شرایط به سود صبا پیش نرفت و نتیجه را 2 بر یک به حریف واگذار کرد.

گل‌های نماینده آبادان را در این مصاف، سیاوش همتی در دقیقه 35 و مرتضی نوبخت در دقیقه 67 به ثمر رساندند و تک گل صبا برای رهایی از شکست نیز کارساز نبود.

شاگردان مهدی کاکایی در شرایطی برای حریف خود بازنده شدند که تیم‌های شهرداری همدان،‌ پور البرز و مقاومت تهران را برابر خود می‌بینند و باید در گروه 6 تیمی، به صورت رفت و برگشت به دیدار حریفان خود بروند.

شکست صبا برابر صنعت نفت آبادان سبب شد این تیم با یک امتیاز در جمع تیم‌های نیمه پایین جدول قرار گرفته و کسب پیروزی در مسابقه بعد برابر شهرداری همدان برای این تیم ارزش حیاتی پیدا کند.

تیم صبای قم در گروه سوم مسابقات لیگ بر‌تر نوجوانان کشور با تیم‌های‌ پور البرز کرج، شهرداری همدان، مقاومت تهران، پتوی لاله اصفهان و صنعت نفت آبادان همگروه است و رقابت‌های خود را به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت انجام می‌دهد.

دیدار بعدی تیم صبای قم، روز پنجشنبه هشتم آبان از ساعت 14 در ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم برگزار می‌شود و این تیم در صورت پیروزی در این مسابقه، به وضعیتش در جدول سر و سامان می‌دهد.

صبا، فصل گذشته در لیگ بر‌تر فوتبال نوجوانان کشور با تیم‌های مدرسه عالی حرفه‌ای بابک مشهد، سایپای مشهد، متین بابل، پدیده ساری، دانش فریدونکنار، مقاومت تهران و شموشک گلستان همگروه بود اما در نتیجه‌گیری موفق نبود و در جمع تیم‌های انتهای جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon