آذری: اگر فدراسیون فوتبال گل‌محمدی را می‌خواهد کتباً اعلام کند

آذری: اگر فدراسیون فوتبال گل‌محمدی را می‌خواهد کتباً اعلام کند

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: اگر فدراسیون فوتبال گل‌محمدی را برای هدایت تیم المپیک می‌خواهد باید کتباً به ما اعلام کند.

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اینکه گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی گزینه جدی سرمربیگری تیم فوتبال المپیک است، عنوان کرد: نمی‌خواهیم در این قضیه پیش داوری کنیم و بگویم چنین موضوعی وجود دارد، چراکه من درباره حضور گل‌محمدی در تیم المپیک فقط در رسانه‌ها خبرهایی را دیده‌ام و از سوی فدراسیون فوتبال این موضوع رسماً اعلام نشده است.

وی در ادامه افزود: باشگاه ذوب‌آهن همیشه و در سخت‌ترین شرایط هم با فدراسیون فوتبال و تیم‌های ملی همکاری کرده است. در بازی‌های آسیایی نهایت همکاری‌مان را نشان دادیم و در شرایطی سخت که به بازیکنان اصلی‌مان نیاز داشتیم،‌ آنها را به تیم المپیک دادیم. از این قضیه هم متضرر شدیم اما به خاطر ایران و تیم‌های ملی همکاری کردیم. از نیروی انسانی گرفته تا دیگر مسائل، باشگاه ذوب‌آهن حاضر است با فدراسیون فوتبال و تیم‌های ملی همکاری کند، چون تمام باشگاه‌ها هزینه و تلاش می‌کنند تا تیم‌های ملی قدرتمند شوند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با بیان اینکه اگر فدراسیون فوتبال یحیی گل‌محمدی را برای سرمربیگری تیم فوتبال المپیک می‌خواهد باید کتباً این موضوع را اعلام کند،‌ اظهار داشت: گل‌محمدی جزو قهرمانان ملی و ارزنده ماست. نگاه ما به کار او هم نگاهی فرآیندی و آینده‌نگری است و به کار سرمربی تیم‌مان براساس نتیجه‌ای که کسب کرده، نگاه نمی‌کنیم. گل‌محمدی تا به اینجا نیز زحمات زیادی برای ذوب‌آهن کشیده و مورد حمایت ماست اما حضور او در تیم المپیک فقط در رسانه‌ها مطرح شده است. تا زمانی که این موضوع به صورت رسمی از سوی فدراسیون اعلام نشود، نمی‌توانیم در خصوص حضور گل‌محمدی در تیم المپیک قضاوت کنیم.

آذری در پاسخ به این سؤال که «اگر این موضوع کتباً از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شود، باشگاه ذوب‌آهن با جدایی گل‌محمدی موافقت خواهد کرد؟»، گفت: یحیی گل‌محمدی با رأی حداکثری اعضای هیئت مدیره سرمربی ذوب‌آهن شد و اگر قرار باشد با جدایی او هم مخالفت یا موافقت کنیم با آرای اعضای هیئت مدیره باشگاه خواهد بود. همانطور که گفتم باشگاه ذوب‌آهن با تمام تیم‌های ملی نهایت همکاری را داشته و این موضوع هم فقط در فوتبال نبوده است.

وی همچنین درباره دیدار تیمش در رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: حریف سرسختی داریم که بنده به شخصه نتایج این فصل آنها را دنبال کرده‌ام. به نظرم استقلال خوزستان نیز مانند ذوب‌آهن در بسیاری از بازی‌ها قربانی برخی مسائل شده که نتوانسته نتیجه بگیرد. به دانش و توانمندی کادرفنی و بازیکنان ذوب‌آهن واقفم و برای پیروزی مقابل استقلال خوزستان تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به اینکه تیمش در چند بازی لیگ از مسائل داوری متضرر شده، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم هشت نه امتیاز ما تا به اینجای کار از دست رفته است اما نباید به این مسائل توجه کنیم و خودمان باید گلیم‌مان را از آب بیرون بکشیم. اعتقادم این است که باید تلاش کنیم تا بهتر از این نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon