قاسمی: تنها انگیزه‌ام از حضور در لیگ مسائل مالی است/ مدال جهانی باارزش‌تر از بازی‌های آسیایی است

قاسمی: تنها انگیزه‌ام از حضور در لیگ مسائل مالی است/ مدال جهانی باارزش‌تر از بازی‌های آسیایی است

خبرگزاری تسنیم: دارنده مدال نقره کشتی آزاد جهان گفت: تنها انگیزه من از حضور در لیگ کشتی مسائل مالی است.

کمیل قاسمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص حضورش در مسابقات جایزه بزرگ کشور اظهار داشت: قصد دارم با توجه به شرایط پیش آمده در روزهای اخیر در مسابقات جایزه بزرگ کشتی شرکت کنم.

وی افزود: البته از ابتدا نمی‌خواستم در لیگ کشتی روی تشک بروم اما بعد از مسابقات جهانی شرایطی پیش آمد که تنها به دلیل انگیزه مالی و مشکلات دیگری که دارم تصمیم گرفتم در لیگ روی تشک بروم.

دارنده مدال نقره جهان و برنز المپیک خاطرنشان کرد: بعد از مسابقات جهانی یک کشتی‌گیر باید مدتی تمرینات سبک انجام دهد و من نیز به جای استراحت و تمرین سبک اکنون برای حضور در لیگ آماده می‌شوم. من تنها به این دلیل استراحت نکردم که شرایط مالی بدی دارم و مجبورم روی تشک بروم.

قاسمی در خصوص اینکه آیا در صورت حضور در لیگ در آینده و تمرینات تیم ملی دچار مشکل نخواهید شد، عنوان کرد: احتمال دارد در اردوها احساس خستگی کنم اما سعی می‌کنم با انگیزه زیاد به مشکلات غلبه کنم.

وی با اعلام اینکه در مسابقات قهرمانی کشور شرکت نمی‌کند، ادامه داد: بعد از لیگ چند هفته‌ای فرصت استراحت وجود دارد و من نیز براساس اعلام کادر فنی نیازی نیست در مسابقات قهرمانی کشور روی تشک بروم و پس از آن یا در جام تختی یا مسابقات انتخابی روی تشک خواهم رفت.

آزادکار وزن 125 کیلوگرم کشورمان در ارتباط با اینکه آیا تاکنون جوایزی به شما تعلق نگرفته است و آیا حسرت از دست رفتن جوایز بازی‌های آسیایی را نخواهید خورد، گفت: همیشه بازی‌های آسیایی و المپیک اهمیت بیشتری داشته است. برای مسابقات جهانی جوایزی تاکنون داده نشده اما برای بازی‌های آسیایی 150 سکه قرار است بدهند و بی‌تردید مشکلات کشتی‌گیران برطرف خواهد شد.

قاسمی تصریح کرد: به اعتقاد من مدال جهانی ارزش بیشتری نسبت به مدال آسیایی دارد و به شخصه خیلی خوشحال هستم که نقره جهان را گرفتم اما از لحاظ مالی بازی‌های آسیایی و حضور در آن با ارزش‌تر بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon