آل‌خلیفه بازیکن تیم‌ملی و کاندیدای انتخابات پارلمانی را بازداشت کرد

آل‌خلیفه بازیکن تیم‌ملی و کاندیدای انتخابات پارلمانی را بازداشت کرد

خبرگزاری تسنیم: نیروهای امنیتی بحرین طی دو روز گذشته چندین تن را بازداشت کرده اند که در میان آنان یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور و کاندیدای انتخابات پارلمانی پیش رو قرار دارند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از صوت المنامه، در حالی که بحرین در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی بوده و دولت تلاش بسیار فراوانی برای برپایی این انتخابات صوری که معارضان آن را تحریم کرده‌اند می‌‌کند، نیروهای امنیتی آل‌خلیفه به روستاهای "الدراز" و "ستره" یورش برده و چندین تن را بازداشت کردند.

بر اساس اطلاعات اولیه نیروهای امنیتی 9 نفر را بازداشت کرده اند که یکی از آنان "ضیاء سلمانی الدرازی" بازیکن تیم ملی فوتبال بحرین و کاپیتان باشگاه "الاهلی" است.

همچنین بر اساس برخی گزارش‌ها "سید علی سید موسوی" بازیکن تیم فوتبال "الاتفاق" نیز درمیان بازداشت شدگان قرار دارد.

از سوی دیگر برخی منابع خبری در بحرین گزارش دادند که نیروهای امنیتی روز گذشته (جمعه) "اسامه مهنا التمیمی" نماینده سابق پارلمان و کاندیدای انتخابات پارلمانی پیش رو را بازداشت کرده‌اند.

مقامات بحرینی دلیل بازداشت التمیمی را توهین به نیروهای امنیتی اعلام کرده‌اند، اتهامی که التمیمی آن را رد کرده است.

این حملات و بازداشت‌ها در حالی روی می‌دهند که قرار است انتخابات پارلمانی بحرین قرار است اول آذرماه (22 نوامبر) برگزار شود؛ از سوی دیگر احزاب و جمعیت‌های سیاسی مخالف این کشور تأکید می‌کنند که این انتخابات عادلانه نیست و باید در قانون و شیوه برگزاری آن اصلاحات واقعی صورت گیرد تا کسانی که در این انتخابات پیروز می‌شوند، نماینده واقعی مردم  باشند.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان